| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
落葉聲音 停不住我們的關心。。。
2008 年 4 月 9 日 星期三 晴天 |
| 方法xd |
呢排好多時都為佢著緊,
有咩事都會為佢打氣...
[fd:唉,又發作喇...重色輕友...]
我真係好耐冇睇火影喇...
自從111集之後,就冇睇喇...
白痴,聽日都考試啦,
仲系度左諗右諗!
........................
我諗到喇:將對佢ga好感,
化為讀書ga動力咪得lor!
[fd:虧你諗得出!]
|
|
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:) |
|
落葉聲音 停不住我們的關心。。。
2008 年 4 月 8 日 星期二 晴天 |
| 未經整理.. |
今朝ga早讀時間,
舒生冇黎到,搞到我要1個人看,
但成班依然係好嘈xd
No.2小息,佢拎左個硬幣,
最頭都唔知佢整咩野,
但再睇落去...原來係魔術!
見佢玩到手背紅左,小心呀!
Miss Lee叫我lunch time果陣,
上7樓搵佢,我諗佢都係講返關於我篇文ga野啦;
算啦,唔串咁盡,就睇佢點講道理...
佢話好多老師講ga呢句:"其實我唔想鬧人",
係發自內心,但個環境迫住佢地要鬧....
唉;算,算,算,算喇,就比佢講啦,比佢講啦...
講到去溫書,其實我唔係科科都要溫,
e.g:中文我唔溫係冇咩大影響ga.
不過有d科,常識[通識呀!],
音樂[除左靠牧童笛同唱歌,都要樂理架],
同埋普通話[第時出黎做野比人笑唔識母語咪死得?!]都要...
為左前途,我有野心讀好呢幾科! |
|
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:) |
|
落葉聲音 停不住我們的關心。。。
2008 年 4 月 7 日 星期一 晴天 |
| 投訴==" |
今朝,我真係比左篇文比Miss Lee呀,
就睇下佢睇完之會有咩反應!
同埋,聽身邊好多個人話,
今朝好多個家長都黎學校投訴呢個老師呀;
對於呢件事,我覺得唔知點:如果Miss Lee唔做代班主任,咁邊個會接落黎做呀.
今日考左音樂ga唱歌part,
個人黎講,唱就唔成問題,
但我唔知當時我個表情係點=="
睇到佢fu衍Miss Chan咁唱,
真係好想笑..[內心:!@#$,做咩又會提起佢架!]
就黎exam喇,
各位,加油努力! |
|
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:) |
« | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | ... | 376 | »
|