leo818
暱稱: 車。夢裡藍天
性別: 女
國家: 香港
每月文章
文章分類
全部 (1128)
100條問題關於我 (49)
2胡生涯 (108)
生活之事@小學生活 (445)
生活之事@中學生活 (138)
生活之事@非校園生活 (213)
立立雜雜 (64)
我最愛的基仔 (60)
星座運程 (12)
笑話連篇 (13)
密碼專區 (19)
貼圖區 (7)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
●CEILAZ
●CHRISTY
●YAN
●JACKIE
●J0J0
●CARMEN
●MIU
●MR.M00NLIGHT
●SHAR0N
●YIN
●TIFFANY
●WINS0N
●JESSIE
網站連結
●ASTR0CAFE
●HSS
●NARUT0 C0MICS
●NARUT0 CART00N
●T0M RIDDLER
●二胡大課堂
●疾風伝テレビ東京
站內搜尋
 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2008 年 3 月 31 日  星期一   晴天


返學喇!

等左咁耐,
今日終於返學喇;
見到Melissa同Cherry都剪短左頭髮...
Mary話,Meli佢唔開心wor,
但E+個look都0k*呀←講真架!
仲有,Kary都剪左頭髮,
佢E+個樣,我唔識形容...
話樣衰,唔係,話靚,又唔係=.="

等到個最後ga代課老師...Miss Lee Yuk.Ying.
呢位老師ga English lesson係比我班ga Miss Lee更引起我興趣...
不過有時就太堅持己見[雖然我都係,但我唔會影響到人]——
今日佢就話我地嘈,遲左食飯,
搞到12:30幾分至食得....
My 吉[God]!

想搵果d background music就load得超慢,
其他唔想要果d就超多...
而今次我想搵返ga<甲賀忍法帖>[陰陽座]呢,
就得個video...
不過都好過冇得聽ga...

睇到自戀狂寫左1段...
我地ga小學生涯真係仲差3個月左右咋...
唔捨得唔捨得唔捨得...真係真係唔捨得呀!
即使係我憎果個,我都唔捨得...
最唔捨得ga,當然係friends們啦!
係,係,係..仲有呀!

發表時間:2008-03-31 08:07 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)
 


 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2008 年 3 月 30 日  星期日   晴天


可以Interciew喇!

哈哈,
估唔到我撞彩程度咁高,
我竟然可以interview呢間...St. Paul[聖保祿中學;係津貼果間]...
呢間唔係揀就in到架,佢果度仲要睇埋成績...
估唔到我呢d low marks都可以in到...
[內心:白痴,家陣未到你曬命;人地都未話你入到.]
[另1個內心:=.="]
Lastly,希望入到啦;
雖然係女校,又冇途徑識...;
如果入唔到呢間,就希望入SKH鄧生果間啦...
講真,我想入英中多過中中[個人感覺=="]

多 少 往 事 甜 在 心 頭
 夜 雨 觸 花 這 景 致 令 我 憂 愁
  望 見 她 的 身 影 已 無 法 佔 有
   我 未 有 想 過 絕 望 看 她 走
    分 手 兩 字 情 絕 不 留
     為 愛 傷 心 的 聲 線 變 了 懷 舊
      愛 不 轟 動 了  什 麼 都 嫌 少

突然,
腦海度浮現左呢段歌詞...
所有ga往事緊係會甜在心頭啦...
不過往後ga歌詞,真係幾中下...

係喇,
我今日又畫左1d野呀...
大家就見試下我超差ga畫功啦[獻醜獻醜!]

次次用眼仔影ga都咁矇...=="
不過,大概都都睇到啦...
覺得點呀?

發表時間:2008-03-30 10:03 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)
 


 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2008 年 3 月 27 日  星期四   晴天


100問[源自Yoey]

1.外出用的袋有些什麼:紙巾+桃默ga是但1本書

2.錢包內有些什麼:錢lor

3.喜歡到哪裡吃飯:岩我口味ga[鬼知你口味!]

4.喜歡什麼類型的女仔:大方,偶爾會搞下爛gag,講野唔好咁直[受唔住!]

5.喜歡什麼類型的男仔:有基仔ga性格,識講笑的[最好其他個性都有啦],佐助咁靚仔[呢個係其次]...

6.到旺角有什麼地方一定要去/有什麼一定要做:唔知

7.到銅鑼灣有什麼地方一定要去/有什麼一定要做:都唔知

8.到尖沙咀有什麼地方一定要去/有什麼一定要做:你問我,我邊識答呀[我連點去果度都要諗=="]

9.喜歡哪套台劇:冇套

10.喜歡哪套日劇:1公升..

11.喜歡穿內褲還是孖煙通:=.=,咁作者你呢...

12.有什麼心願:希望人人都可以滿足到自己ga願望[路人:好難實現架..]{內心:關你叉事!}

13.無聊的時候會想起誰:我心目中ga"4大天王"

14.無聊的時候最想找誰:Mary+Yoey

15.哪套電影看得最多次:千杯可醉[系電視睇過3次]

16.看哪套電影最想哭:諗下先...

17.看哪套電影笑得最開心:野蠻祕笈

18.有哪套電影看到一半就已經想停:唔想講..

19.你現在最想看那套電影:火影ga所有劇場版..

20.認識的人中,誰人最帥:古巨基[諗都唔駛諗

22.足球和籃球,哪個比較好:籃球

23.最討厭哪個星座:金牛座[性格悶蛋..]

24.為什麼那麼討厭這個星座: 上面ga括號講左

25.那麼你最喜歡哪個星座:獅子座

26.點解咁喜歡:因為係基仔個星座"-w-

27.如果給你問一條問題:人生存為咩?[問黎都廢,又唔係答我=="]

28.喜歡Hello Kitty還是比卡超:2個都唔鍾意

29.哪個明星以前很喜歡,現在不喜歡:Aeron..

30.你有多少只錶:2隻

31.分別是什麼錶呢: 電子錶同普通果d...

32.如果整容的話,你會弄哪裡:眉同嘴..

33.誰是你的偶像:古巨基,洪卓立,楊千FA

34.有什麼你是想做又不敢做:唔講..

35.比較喜歡玩icq還是msn:MSN

36.喝芬達喜歡喝什麼味:原味

37.上茶樓有什麼一定要吃:菜肉包[鍾意食嘛]

38.你會不會做人的後備甜心:睇下佢系我心目中ga地位啦

39.喜歡周慧敏還是楊采妮:Vivian

40.如果你開店舖的話,會開什麼類型的店舖:CD鋪!

41.怎樣才能成為你的男朋友:如果我都鍾意佢ga話,咪做都lor[正1廢up"-v-]

42.喜歡偉仔還華仔:我鍾意劉天王多d

43.喜歡7-11還是OK:7-11

44.如果要選擇一款街頭小吃,你會選擇吃什麼:魚肉燒賣

45.你喜歡的人突然對你說他喜歡了一個人,你會有什麼反應:扮冇乜野,其實內心...[E+咪係lor"><]

46.如果發現好朋友喜歡自己的心上人,你會怎樣:順其自然,但都會盡量掙取

47.如果你的男朋友朋友喜歡了另一個人,你會怎樣:分手[相信係人都係咁做]

48.你再次喜歡自己以前的男朋友,你會:冇咩點架,鍾意咪鍾意lor

49.但是你發現他已經喜歡別人,會怎樣:放棄,但會繼續同佢保持友好關係[E+的狀況..]

50.最深刻的夢是怎樣:基仔成為我個男友[奸笑]

51.如果要你性感你會選擇低胸還是露背:低胸

52.分手之後,會不會數算他的缺點:睇下係咪再見亦是朋友啦

53.如果發現對方數算你呢:數返佢

54.失戀時會做些什麼:寫Blog發洩

55.失戀後多久才復原:冇定架,但最少都要1星期

56.現在在想些什麼:我E+個腦海竟然不停咁浮現"佐助"呢2字=="

57.和哪些人只有一面之緣:路人..

58.喜歡寶珠還是芳芳:兩個都唔熟,叫我點揀?!

59.下午茶會吃些什麼: 撈麵[流口水]

60.家中有多少張VCD:2隻[Juicy Lemon果兩隻] 

61.如果你在荒島,你希望你自己有些什麼:朋友

62.做什麼事會很緊張:同佢1齊做ga所有野

63.支持婚前性行為嗎:唔支持[如果搞大左個肚咪要做未婚媽媽?!]

64.今天想做些什麼事情,但最後失敗了:作1篇文[但冇靈感=.="]

65.你有什麼是很想儲一整套:冇wor..

66.有沒有儲蓄的習慣?有的話儲了多少錢:有,唔講...

67.相簿中,最多和誰合照:冇,全部都係自拍

68.最想放棄什麼:1時之開諗唔到

69.在這世上,你最想誰得到幸福:佢

70.印象最深刻的是什麼時候:了解麥生果陣

71.最喜歡哪個電影/電視角色:火影裡面ga佐助..

72.同意“戀愛大過天”嗎: 1半1半

73.覺得誰最有女人味:唔知wor..

74.和誰只可以維持朋友的愛:麥生

75.學生應否談戀愛:如果可以自己平行到ga就無所謂

76.什麼東西是最貼身的:自己ga思想=="

77.最遺憾的事:暑假果陣買錯CD...

78.喜歡明戀還是暗戀:明戀[E+都係]

79.男仔對女仔說粗口,你覺得怎樣:無奈..

80.喜歡戴眼鏡還是不戴眼鏡的異性:睇下戴眼鏡靚仔d定唔戴眼鏡靚仔d啦

81.到冒險樂園最喜歡玩什麼:唔鍾意去..

82.到海洋公園有什麼不敢玩:360度的過山車

83.人生中,有什麼一定要做:呼吸[你唔做就必死無疑!]

84.到百佳通常會買什麼:好少去

85.喜歡和別人鬥氣嗎:睇心情啦[唔好ga時候就係人都串]

86.美麗與快樂,會選擇那樣:快樂

87.你會選擇一個對你很好的人和你結婚還是鬥氣冤家:鬥氣冤家[因對我好ga死都唔肯串我=="]

88.覺得單戀怎樣:苦呀!

89.愛人還是被愛:愛人

90.被喜歡的人欺騙,有什麼感覺:2難受

91.有些什麼習慣你怎樣也不肯改/改不到:粗口..

92.小學做了些什麼現在覺得很無聊: 寫左d好無謂ga字句[e.g:好悶.]=="

93.最想感受一次什麼的感覺:相戀而又可以together ga感覺

94.覺得現在的年輕人怎樣:o嘴[對於港女...救命!]

95.有些什麼事你覺得現在想的話很沒意義:推理果個人講左d咩野[因聽唔清楚 ]

96.怎樣才有安全感:系1個人ga懷裡

97.看小學的紀念冊的時候,有什麼感覺:有d無奈,有d開心,有d傷感

98.想給誰看自己的日記:佢+Yoey

99.想看誰的日記:佢..Yoey+基仔[睇緊@@"]

100.覺得這100問怎樣:幾好幾好[作者:多謝呀,好耐冇聽過人咁講架喇T_T]

發表時間:2008-03-27 04:20 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)