最近都唔係好記得d所見所聞...
不過都盡量打啦[內心:廢話...]
早會..
"後日,星期5我地學校將會有個模擬傳聖火行動..."
莫老師講:"第3堂果段時間會用黎直播傳聖火..."
好Yeah,即係唔駛去到尖東果度,都可以見到基仔啦!
到時我1定會眼定定咁望實個熒光幕@@"
最近唔係好鍾意講野,
開始沉默[變得好似寧次定佐助咁],
成日都系腦海裡面諗野——
如果寫落去ga話,就黎可以出書咁多架喇...
Lunch time,
好多人都食完飯ga果段時間,
見到班上好大部分ga男仔系度互相對打-v-"
個人覺得有d低能,因為就算比你打贏左,
咁又代表到點咩姐!
Lunch time之後果個小息,
我終於忍受唔到我果班,
分別同張老師同黃老師傾左1陣...
其實張老師根本冇直接回答我個問題:
"你覺唔覺我地班1d學習氣氛都冇呀.."
佢講左好多野,但都答唔到呢條問題;
不過都係算,
其實我最主要都係想多個人知我心姐...
而黃老師,佢就話我次次剪報都好有心機,
講得冇錯!
其實只要我有心做,咩都可以做得好好架!
對於方生&潘當果單野呢,
以我ga個人立場,
我覺得如果佢地每人都肯讓大家1步,
咁對大家都有好處,
咁又唔會傷害到無辜ga簡仔;
簡仔比潘當整到個眼色流血呀!
好happy呀,
頭先系電視果個奧運ga節目,
見到基仔呀!
年年有今日,超正呀! |