今日exam for English,
1d都唔難,但又唔係話超易...
有題好唔抵呀,本身咪岩lor,
點知多手寫多左個字母=="
咁就冇左2分喇...唉..[灰晒●●●]
尋日起,
我貪玩,將右蔭變左蔭...
其實都幾型呀!但仲有d babyfat..
Yoey話,我右蔭就似乖乖女,
而E+ ga左蔭就有性格d...
今朝天氣都好地地架,
但臨近放學果陣呢,
就愈來愈大雨...
好彩我係搭校車,
只係比雨滴左幾下...
天氣,必然會變,
但都希望快d雨過天晴啦!
雨,下過不停;
好多負面事情亦都開始發生...
對於Miss Lee 對Yoey ga語氣呢個問題,
雖然我都好唔鍾意Miss Lee呢種性格,
但我更覺得以下呢件事更加離譜...
講到今日放學校車上,0MG!
6c班ga陳芷珊小姐系度大嗌,
終於司機大佬[xd]都頂唔順,
講左1句:"唔好嘈啦!",
語氣唔大聲,但陳小姐就因呢個小問題而系度大喊,
跟住落車果陣佢同佢媽講,
佢媽竟然撐佢撐成咁:同司機嘈左10分鐘左右—□—"]]
"既然你想鬧交,就鬧lor,但咁你阻住其他學生落車,都係1個問題!
我有權話返比學校知!"從我,路人甲ga身分黎發言:
"唉~陳小姐被寵得太多喇.."眾路人道:"咪係lor..."
不過如果我唔發言ga話,
各位都唔會知道呢件事ga發生經過,
亦都唔知陳小姐佢係幾咁受寵過度...
加插多句: How crazy is she..."=v=
p.s:係佢ga態度我真係頂唔順我至開名咋!]
|