leo818
暱稱: 車。夢裡藍天
性別: 女
國家: 香港
每月文章
文章分類
全部 (1128)
100條問題關於我 (49)
2胡生涯 (108)
生活之事@小學生活 (445)
生活之事@中學生活 (138)
生活之事@非校園生活 (213)
立立雜雜 (64)
我最愛的基仔 (60)
星座運程 (12)
笑話連篇 (13)
密碼專區 (19)
貼圖區 (7)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
●CEILAZ
●CHRISTY
●YAN
●JACKIE
●J0J0
●CARMEN
●MIU
●MR.M00NLIGHT
●SHAR0N
●YIN
●TIFFANY
●WINS0N
●JESSIE
網站連結
●ASTR0CAFE
●HSS
●NARUT0 C0MICS
●NARUT0 CART00N
●T0M RIDDLER
●二胡大課堂
●疾風伝テレビ東京
站內搜尋
 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2008 年 5 月 27 日  星期二   晴天


究竟邊個係我ga勀星..

都唔知呢排咩物體勀住我,
返親學都會有老師'疾'我...
今次比溫老師'疾'之餘,
仲拉埋基仔落水...
當時上堂又只係發呆...
尋日又比張老師屈我笑鍾生,
要我聽日交篇文比佢,
不過作文冇問題!

可能就係因為呢幾日咁黑仔,
就令我好想快d離開呢間學校,
快d升中...只要唔係讀中中,
我已經放心左50%架喇...

都係自己1個最舒服,
自己想點就點...
如果我1路個性格唔改變呢,
其實做作家係唔錯架...
既然我都有咁多傑作lor...
咁就唔駛有遲遲未交稿呢樣野啦!

E+聽緊卓立隻CD 愛。無膽..
  之中ga 愛別等...
發現,其實 目前 呢首歌d歌詞都幾有意思架...

發表時間:2008-05-27 06:44 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)
 


 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2008 年 5 月 27 日  星期二   晴天


27/5 基聞
蘋果日報

星 光 暖 四 川
過 江 賑 災 搵 命 博   小 方 笨 豬 跳 籌 17 萬


《勁 歌 王 》 頒 獎 禮 前 晚 在 澳 門 舉 行 , 得 獎 歌 手 卻 因 為 四 川 大 地 震 而 影 響 心 情 , 大 部 份都 表 現 凝 重 , 贏 家 古 巨 基 在 台 上 獻 唱 時 更 一 度 眼 紅 紅 。 而 方 力 申 在 頒 獎 禮 之 前 參 與另 一 賑 災 活 動 , 臨 時 拉 夫 在 澳 門 旅 遊 塔 玩 笨 豬 跳 , 結 果 籌 得 17 萬 元 。   澳 門 直 擊

古巨 基 、 陳 慧 嫻 、 方 力 申 、 鄧 麗 欣 ( Stephy ) 、 衞 詩 、 光 良 、 應 昌 佑 及 韓 國 人 氣 組合 Super Junior-M 等 , 前 晚 在 澳 門 出 席 《 第 5 屆 澳 門 勁 歌 王 頒 獎 禮 》 , 當 晚 以 Super Junior-M 最 多 fans , 歌 迷 更 衝 到 台 前 聽 他 們 唱 歌 。

基 仔 珍 惜 見 家 人
基 仔 以 三 個 獎 成 為 大 贏 家 , 但 他 心 情 沉 重 , 一 臉 倦 容 的 他 說 : 「 心 情 真 係 好 唔 同 , 好 沉 重 , 今 晚 頒 獎 禮 變 為 賑 災 活 動 , 我 台 上 唱 《 愛 回 家 》 , 講 到 屋 企 都 想 喊 。 」 他 指 未 有 因 而 想 早 日 成 家 立 室 , 但 日 後 會抽 多 些 時 間 陪 家 人 。 見 基 仔 穿 三 件 衫 , 他 說 : 「 我 有 紅 血 球 細 粒 症 , 好 怕 凍 。 」

圖檔
古 巨 基 ( 左 二 ) 雖 然 成 為 大 贏 家 , 但 他 木 無 表 情 , 心 情 沉 重 。
採 訪 、 攝 影 : 駱 華 齡

基仔,
我看見這幅相片,真的很心痛...
明白你最近工作很忙碌及很疲倦,
加上四川事件,令你心情沉重,
但你講過:"相信人間有陽光",
希望你盡快回復心情,再幫助需要你幫助的人,
否則只會令關心和錫你的人擔心><"

發表時間:2008-05-27 10:03 AM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)
 


 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2008 年 5 月 26 日  星期一   雨天


好煩呀!

次次想靜下,
但偏偏老師就要嘈Q住晒,
many of them, I hate...
笑係冇問題,
我又唔係取笑任何人,
姓屈ga,
我只係suddenly諗起以前果d搞笑野姐...
#$%^&*()...

今朝又比張老師丁左上去重新背默返;
我背左比你睇已經算好啦,
如果我冇心ga話,我1句都唔會默呀!
頂,你估你又岩晒咩!
從樓梯口果度望上天,
又話我唔聽你講野.
白痴,但你頭先果個對象唔係我嘛,
我唔望有咩出奇姐!

為左出返啖氣,
我決心我要做到d功課好好,
但我上堂態度絕對係唔會好ga!
就睇下會激到佢點!

發表時間:2008-05-26 06:42 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)