leo818
暱稱: 車。夢裡藍天
性別: 女
國家: 香港
每月文章
文章分類
全部 (1128)
100條問題關於我 (49)
2胡生涯 (108)
生活之事@小學生活 (445)
生活之事@中學生活 (138)
生活之事@非校園生活 (213)
立立雜雜 (64)
我最愛的基仔 (60)
星座運程 (12)
笑話連篇 (13)
密碼專區 (19)
貼圖區 (7)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
●CEILAZ
●CHRISTY
●YAN
●JACKIE
●J0J0
●CARMEN
●MIU
●MR.M00NLIGHT
●SHAR0N
●YIN
●TIFFANY
●WINS0N
●JESSIE
網站連結
●ASTR0CAFE
●HSS
●NARUT0 C0MICS
●NARUT0 CART00N
●T0M RIDDLER
●二胡大課堂
●疾風伝テレビ東京
站內搜尋
 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2008 年 7 月 3 日  星期四   晴天


非1般的謝師宴"

今朝搭校車果陣,
見到1架巴士經過,
有基仔個樣系度呀@@"
即時精神晒~~~

今日真係完全冇返學ga感覺,
不過重點都唔係呢個,
而係放學後ga謝師宴...
呢個謝師宴,比我ga感覺,1都唔似謝師宴,
基本上,係1個大食會...
我仲未食到最盡果陣,果d食物已經就黎比人食晒喇.
證明呢,到左呢個時期ga少年少女ga食量已經變成咁,
從而諗到自己:咁我食咁少野係咪唔正常呢...
大家食到真係清晒果陣,
B+C班就就陸續咁拎d汽球黎踩爆=="

唔記得左tim,
今日有位小妹妹[佢係見習風紀黎架]跟我當值;
真係覺得自己1事無成,佢看班竟然仲嚴過我,
唉..睇黎管人ga工作真係唔適合我呀...

另外,
真係非常多謝賴老師送比我果把間尺呀!

謝師宴過後,
比Kary拉住,要我同佢1齊搭63[小巴]...
等左2班595[巴土]ga時間,
63仲未到...等下等下,見到突然行埋過黎等...
呢個時候,63終於到喇;
諗住坐個兩人位,同Kary坐啦,
點知Kary佢坐左第度,
搞到要我同坐.
"搞錯呀.."我聽到咁講,
但我心諗:你估我又好想同你坐咩!

近幾日,cc果度都開左個post,
TVB最新果套劇"疑情別戀"裡面,
有個角色叫做"基仔"架,
成日都聽到果度叫"基仔,基仔,基仔.",
搞到上上下網,都會望過去=="

發表時間:2008-07-03 09:33 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)
 


 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2008 年 7 月 2 日  星期三   晴天


並非渾吉ga 1日

今日仲諗住係超渾吉ga tim,
點知就咁多野玩ga...

上左2堂,跟住有2堂係風紀培訓;
發現,我真係好多野都做唔到,
係1個非常唔稱職ga風紀.
講真,如果唔係有得落名ga話,
我都唔會做風紀...唔想成日都管人...

跟住果2堂,
派左班相同級相;
羊群心態,我都同其他人咁搵人簽名.
我搵到大半班人幫我簽名~~~
除左相,仲派左本畢業同學錄同埋個畢業生公仔.
本畢業同學錄有2頁係整晒全級同學1年級果陣個樣,
有d人個樣好cute呢;"學生感言"果度有我ga作品呀!
打埋比各位網友睇啦:
-
    「不期望天長地久,只在在乎曾經擁有」,如果我也是抱著這個心態就好了。
    從以前的討厭上學,到現在的喜歡上學,校園生活曾經令我苦惱,亦為我帶來快樂。
    時間悄悄地逝去,現在已到了小學生涯的尾聲,但願和各位緣分未盡。
-
我係比左3篇出黎,但點都估唔到,
老師係揀左我最唔滿意果篇出黎=="

放學果陣,
見到謝Sir;
雖然呢次大概應該係最後1次見面,
但儘量如此,每次見到謝Sir,
我都會莫名奇妙咁會心微笑...

發表時間:2008-07-02 07:01 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)
 


 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2008 年 7 月 1 日  星期二   晴天


被嘈醒左...

今日想遲d先起身,
點知7點10又比grandma嘈醒左:
"出唔出去飲茶呀?"佢呢個聲量,
我唔醒都唔係人啦!

E+聽緊卓立ga<愛。無膽>[cd],
其實呢隻cd唔只有情歌,
有d歌都幾有意思架...

發表時間:2008-07-01 08:18 AM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)