今朝搭校車果陣,
見到1架巴士經過,
有基仔個樣系度呀@@"
即時精神晒~~~
今日真係完全冇返學ga感覺,
不過重點都唔係呢個,
而係放學後ga謝師宴...
呢個謝師宴,比我ga感覺,1都唔似謝師宴,
基本上,係1個大食會...
我仲未食到最盡果陣,果d食物已經就黎比人食晒喇.
證明呢,到左呢個時期ga少年少女ga食量已經變成咁,
從而諗到自己:咁我食咁少野係咪唔正常呢...
大家食到真係清晒果陣,
B+C班就就陸續咁拎d汽球黎踩爆=="
唔記得左tim,
今日有位小妹妹[佢係見習風紀黎架]跟我當值;
真係覺得自己1事無成,佢看班竟然仲嚴過我,
唉..睇黎管人ga工作真係唔適合我呀...
另外,
真係非常多謝賴老師送比我果把間尺呀!

謝師宴過後,
比Kary拉住,要我同佢1齊搭63[小巴]...
等左2班595[巴土]ga時間,
63仲未到...等下等下,見到佢突然行埋過黎等...
呢個時候,63終於到喇;
諗住坐個兩人位,同Kary坐啦,
點知Kary佢坐左第度,
搞到要我同佢坐.
"搞錯呀.."我聽到佢咁講,
但我心諗:你估我又好想同你坐咩!
近幾日,cc果度都開左個post,
TVB最新果套劇"疑情別戀"裡面,
有個角色叫做"基仔"架,
成日都聽到果度叫"基仔,基仔,基仔.",
搞到上上下網,都會望過去=="
|