leo818
暱稱: 車。夢裡藍天
性別: 女
國家: 香港
每月文章
文章分類
全部 (1128)
100條問題關於我 (49)
2胡生涯 (108)
生活之事@小學生活 (445)
生活之事@中學生活 (138)
生活之事@非校園生活 (213)
立立雜雜 (64)
我最愛的基仔 (60)
星座運程 (12)
笑話連篇 (13)
密碼專區 (19)
貼圖區 (7)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
●CEILAZ
●CHRISTY
●YAN
●JACKIE
●J0J0
●CARMEN
●MIU
●MR.M00NLIGHT
●SHAR0N
●YIN
●TIFFANY
●WINS0N
●JESSIE
網站連結
●ASTR0CAFE
●HSS
●NARUT0 C0MICS
●NARUT0 CART00N
●T0M RIDDLER
●二胡大課堂
●疾風伝テレビ東京
站內搜尋
 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2008 年 7 月 9 日  星期三   雨天


最後1日咯...

今日係我校p6返黎學校ga最後1日...
我班有8個冇返,當中包括;
最後1日唔駛見到,oh yeah!

賴老師入左黎我地課室,
同佢影左張相,傾左1陣——
原來賴老師都好鍾意何東[即係我派到果間]架^^"
放心啦,老師,我唔會學壞架><

睇黎,St Paul收我ga機會只係微乎其微架喇...
尋日見到St Paul d學生,
原來好多港女系度架...

同呢班嘩鬼,
最後1次會面喇...
各位有緣再聚啦!

發表時間:2008-07-09 02:43 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)
 


 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2008 年 7 月 8 日  星期二   雨天


放榜咯...

今朝冇搭校車,
同媽返黎學校...
風紀最後1日當值,
我都偷懶"-w-

Yo,放榜咯!
"恭喜晒,你獲派ga係何東中學.",同Esther同1間;
並唔係我最想入ga St Paul's Secondary School,
但之前睇過我校ga紀錄,
歷屈以來只係得1位學姐入到呢間,
但反而有聯系ga就數之不盡...
Miss Lee Yuk Ying話我何東冇機會入嘛,
E+我入到之餘,仲破埋學校紀錄tim呀!
覺得今年我地真係好好彩,
6B班竟然各有5個入到King's同埋BPS,
亦有3位同學入到金文泰...

見到咁ga情緒,
睇黎派得ga唔係咁好...
希望拍門入到佢鍾意果間啦!

同埋簡仔,
入到果間學校後,
唔好再好係E+咁被動,又唔出聲咁呀.
if not,我真係估計唔到你將會變成點...

謝Sir,我得左喇!
thanks for your support,
上到中學,我唔會再被人蝦,
會蝦人架喇,XD"

發表時間:2008-07-08 04:25 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)
 


 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2008 年 7 月 7 日  星期一   雨天


莫名奇妙

無故地引起了,
1頓厭惡感?
真係莫名奇妙...
最後,只係送左比幾個fd,
就係冇送比佢...

今日ga大食會,
雖然個份量係大過上星期,
但同樣,我出左去1次,
到左第2次果陣,
已經差唔多被掃光晒[d食物]...

話咁快,
聽日放榜喇...
Good luck!

發表時間:2008-07-07 02:46 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)