| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
落葉聲音 停不住我們的關心。。。
2008 年 6 月 25 日 星期三 颱風 |
| 紅雨警告以八號颱風訊號現正生效... |
我今日6am就醒左,
唔知發咩神經,我第1時間諗起果個就係佢...
"都係唔好發花癲住,睇睇新聞先"我心諗.
我家人早就開著左部電視:
"紅雨警告以八號颱風訊號現正生效"
講就講得輕鬆啦,我地又失去1日返學ga機會喇!
Action,繼續!
今次ga感覺,真係可以講係深過以前ga好多...
甚至我E+願意為佢付出1切...[就算佢要求d咩我真係唔會抗拒架]
仲有1個重要ga example:以往我絕對唔會重色輕友架,
但E+?!佢問1聲我就應承;相反fd ga話呢,
我點都要同佢地嘈1輪至答應ga...==
講到聽日;
唔好再唔返學喇,
已經係最後1堂中樂堂喇,
我只係想見多1面謝Sir姐.
希望,天氣會變啦!
突然之間諗起:
已經好耐冇上黃Sir ga數學堂喇...
想再上多幾堂,雖我已經有好多回憶.
聽返d純音樂,
冷靜返下先...
|
|
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:) |
|
落葉聲音 停不住我們的關心。。。
2008 年 6 月 24 日 星期二 微雨 |
| 係我心理變態嗎= =" |
今日基本上都冇咩發生;
只係上左常識堂同中文,
其他堂又用左黎綵排畢業禮...
有2堂出左去排拎獎果part,
我拎果個獎:第九屆校際郵集設計比賽 A組亞軍ga其中1位...
1個獎3個人,但綵排果陣每人拎1個獎盃,勁happy,XD"
小息當值果陣,
黃老師主動埋黎同我傾左1陣,
終於有老師知道我呢個苦況喇...
我逢星期6就要補成日英文,
連黃老師都覺得好驚訝...
排左1陣畢業劇;
系Blog度都忍唔住讚佢d演技,
唔係鍾唔鍾意ga問題,
佢真係做得好真...
距離臨別呢間學校ga時間,
已經唔夠2個星期喇...
希望真係可以同6b班呢班嘩鬼有緣再會啦...
[內心:好唔捨得某某呀...]
如果我將以上內心ga最終心底話,
d fd唔打我都會話我=="
今日Mary打黎,
我同佢就如常咁煲電話粥...
其中Mary就交帶到,尋日呢,
何生同佢講述前果幾日佢地[包括佢]講過ga其中1個話題.
話題我唔多想系呢度公開,但Mary話佢系呢個話題度話個回答係我[正是本人也"]...
我系電話度扮左1個好頂佢唔順ga聲音——
相信班上好多女仔聽到自己鍾意ga人咁回答,
都會即時嘔白泡,會覺得好嘔心架喇,
但唔知點解呢,我對呢類野唔太抗拒,
如果佢主動同我講,要我咁都唔mind架,
呢個係咪代表左我係心理變態呢? |
|
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:) |
|
落葉聲音 停不住我們的關心。。。
2008 年 6 月 23 日 星期一 和暖 |
| 4字講晒...唔捨得呀! |
今日依然陽光普照xd
翻面..和好..翻面..和好..
呢個情況已經持續左好耐喇,
唔好再因我ga人際關係而同我打過,嘈過,
保持E+呢個關係好嗎?
我唔信我,你同佢之間,
我只可以同其中1方keep到1個好關係.
我班同d班1齊出去文化博物館,
呢度係之前Summer School去過ga地方之1;
此地令我憶起好多過去ga趣事,好笑之餘又有d想喊...
諗起Summer School,不其然又諗起以前全班幾位同學,
尤其係姓麥果位,佢講d野到E+我仲笑得出...
除左笑,仲有d掛住tim...
從回憶返回現實,呆望每位同學每1個樣貌,
每1個神情,雖然到E+仲會吵吵鬧鬧,
但就黎要各散東西,真係好唔捨得...
我更唔捨得ga係,今個星期4就係最後1堂中樂堂喇!
唉..maybe,我同謝Sir ga緣分就只係得呢2年...
不過即使唔會再見,我都唔會令謝Sir失望架!
7月3日係我學校謝師宴,
講真,我唔知去唔去好,
我同d老師又唔熟,去到都係渾吉姐,
但唔去又好似唔係太好咁...
E+聽緊Edmond ga <天使愛>,
d歌詞幾有深度;不其然,
我就將歌裡面ga內容套入自己ga經歷... |
|
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:) |
« | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | ... | 376 | »
|