leo818
暱稱: 車。夢裡藍天
性別: 女
國家: 香港
每月文章
文章分類
全部 (1128)
100條問題關於我 (49)
2胡生涯 (108)
生活之事@小學生活 (445)
生活之事@中學生活 (138)
生活之事@非校園生活 (213)
立立雜雜 (64)
我最愛的基仔 (60)
星座運程 (12)
笑話連篇 (13)
密碼專區 (19)
貼圖區 (7)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
●CEILAZ
●CHRISTY
●YAN
●JACKIE
●J0J0
●CARMEN
●MIU
●MR.M00NLIGHT
●SHAR0N
●YIN
●TIFFANY
●WINS0N
●JESSIE
網站連結
●ASTR0CAFE
●HSS
●NARUT0 C0MICS
●NARUT0 CART00N
●T0M RIDDLER
●二胡大課堂
●疾風伝テレビ東京
站內搜尋
 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2008 年 6 月 25 日  星期三   颱風


紅雨警告以八號颱風訊號現正生效...

我今日6am就醒左,
唔知發咩神經,我第1時間諗起果個就係...
"都係唔好發花癲住,睇睇新聞先"我心諗.
我家人早就開著左部電視:
"紅雨警告以八號颱風訊號現正生效"
講就講得輕鬆啦,我地又失去1日返學ga機會喇!

Action,繼續!
今次ga感覺,真係可以講係深過以前ga好多...
甚至我E+願意為付出1切...[就算要求d咩我真係唔會抗拒架]
仲有1個重要ga example:以往我絕對唔會重色輕友架,
但E+?!問1聲我就應承;相反fd ga話呢,
我點都要同佢地嘈1輪至答應ga...==

講到聽日;
唔好再唔返學喇,
已經係最後1堂中樂堂喇,
我只係想見多1面謝Sir姐.
希望,天氣會變啦!

突然之間諗起:
已經好耐冇上黃Sir ga數學堂喇...
再上多幾堂,雖我已經有好多回憶.

聽返d純音樂,
冷靜返下先...

發表時間:2008-06-25 09:43 AM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)
 


 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2008 年 6 月 24 日  星期二   微雨


係我心理變態嗎= ="

今日基本上都冇咩發生;
只係上左常識堂同中文,
其他堂又用左黎綵排畢業禮...
有2堂出左去排拎獎果part,
我拎果個獎:第九屆校際郵集設計比賽 A組亞軍ga其中1位...
1個獎3個人,但綵排果陣每人拎1個獎盃,勁happy,XD"

小息當值果陣,
黃老師主動埋黎同我傾左1陣,
終於有老師知道我呢個苦況喇...
我逢星期6就要補成日英文,
連黃老師都覺得好驚訝...

排左1陣畢業劇;
系Blog度都忍唔住讚d演技,
唔係鍾唔鍾意ga問題,
真係做得好真...

距離臨別呢間學校ga時間,
已經唔夠2個星期喇...
希望真係可以同6b班呢班嘩鬼有緣再會啦...
[內心:好唔捨得某某呀...]
如果我將以上內心ga最終心底話,
d fd唔打我都會話我=="

今日Mary打黎,
我同佢就如常咁煲電話粥...
其中Mary就交帶到,尋日呢,
何生同佢講述前果幾日佢地[包括]講過ga其中1個話題.
話題我唔多想系呢度公開,但Mary話系呢個話題度話個回答係我[正是本人也"]...
我系電話度扮左1個好頂唔順ga聲音——
相信班上好多女仔聽到自己鍾意ga人咁回答,
都會即時嘔白泡,會覺得好嘔心架喇,
但唔知點解呢,我對呢類野唔太抗拒,
如果主動同我講,要我咁都唔mind架,
呢個係咪代表左我係心理變態呢?

發表時間:2008-06-24 08:47 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)
 


 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2008 年 6 月 23 日  星期一   和暖


4字講晒...唔捨得呀!

今日依然陽光普照xd
翻面..和好..翻面..和好..
呢個情況已經持續左好耐喇,
唔好再因我ga人際關係而同我打過,嘈過,
保持E+呢個關係好嗎?
我唔信我,你同佢之間,
我只可以同其中1方keep到1個好關係.

我班同d班1齊出去文化博物館,
呢度係之前Summer School去過ga地方之1;
此地令我憶起好多過去ga趣事,好笑之餘又有d想喊...
諗起Summer School,不其然又諗起以前全班幾位同學,
尤其係姓麥果位,佢講d野到E+我仲笑得出...
除左笑,仲有d掛住tim...
從回憶返回現實,呆望每位同學每1個樣貌,
每1個神情,雖然到E+仲會吵吵鬧鬧,
但就黎要各散東西,真係好唔捨得...
我更唔捨得ga係,今個星期4就係最後1堂中樂堂喇!
唉..maybe,我同謝Sir ga緣分就只係得呢2年...
不過即使唔會再見,我都唔會令謝Sir失望架!

7月3日係我學校謝師宴,
講真,我唔知去唔去好,
我同d老師又唔熟,去到都係渾吉姐,
但唔去又好似唔係太好咁...

E+聽緊Edmond ga <天使愛>,
d歌詞幾有深度;不其然,
我就將歌裡面ga內容套入自己ga經歷...

發表時間:2008-06-23 06:26 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)