今朝起身,
望住天空:依然系度落大雨 ..
當時,我真係好擔心,
連最後1堂中樂堂都上唔成;
聽到佢咁講:"今次ga中樂堂都唔知上唔上到呀",
真係幾灰下,但我心裡裡不停咁同自己講:
"天氣,1定會變架!";點知呢,雖然冇晴天,
但雨,停左喇!我心裡真係好欣慰...
上左頭3堂,跟住又綵排;
又要系度渾吉喇 ...
而今次渾吉ga題目係:排隊=="
跟住又練個畢業劇,
反而呢個我有興趣d呢.
終於到左最後1堂,小學裡頭最後1堂ga中樂堂喇.
理得呢1堂係我心理作用所致啦,
我覺得呢堂中樂堂係比過去ga上得更開心!
-
謝Sir問起今個年度有冇得系畢業禮表演,
得知原來謝Sir佢都唔係太鍾意呢位校長ga做法.
"畢業禮唔係表演節目,應該係畢業生做主角",
校長呢句說話雖我無從反駁,
但就令我少見謝Sir 1日,
搞到今日我眼淚都差d流出黎...
應該係話哭笑不得至岩,岩岩上堂果陣,
謝Sir問我:"今日係咪最後1堂,跟住你地就升中喇?"
我帶點傷感咁樣"嗯";
跟住佢竟然仲笑笑口咁同我咁講"Bye-bye"
真係比佢搞到唔知點樣xd
-
好彩尋晚突然諗起寫埋封信比謝Sir,
若果唔係ga話呢,我都唔知我會點對得起自己.
臨別之前,謝Sir佢仲講左佢個Msn比我聽,
返到屋企時即時開機add,XD"
-
"就算你下年再參加2胡組,我都未必會教到你地呢間學校."
當時聽到謝Sir咁講,我感覺都幾感歎下,
心諗:咁如果我想見到你咁仲有咩地方見到呀?
-
臨走之前,謝Sir主動同我講野:
"如果你你想見到我ga話,"我心諗,你又知我想見到你?,
"你得閒ga話可以去大會堂,香港中樂團有個演出系果度.
同時記住送花比我呀![講笑的;你估fans咩,不過自問,我咁樣都算係啦.]"
呢類型老師[唔講教咩住],真係好少有,我真係好鍾意...
如果唔係我今個星期日要補習,
我諗我都會去到睇大會堂果個演出[咁岩我親戚有多張飛]架喇...
不過其實唔關補習事,因為呢,
星期6學校又要我地強制性返去總綵排... |