leo818
暱稱: 車。夢裡藍天
性別: 女
國家: 香港
每月文章
文章分類
全部 (1128)
100條問題關於我 (49)
2胡生涯 (108)
生活之事@小學生活 (445)
生活之事@中學生活 (138)
生活之事@非校園生活 (213)
立立雜雜 (64)
我最愛的基仔 (60)
星座運程 (12)
笑話連篇 (13)
密碼專區 (19)
貼圖區 (7)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
●CEILAZ
●CHRISTY
●YAN
●JACKIE
●J0J0
●CARMEN
●MIU
●MR.M00NLIGHT
●SHAR0N
●YIN
●TIFFANY
●WINS0N
●JESSIE
網站連結
●ASTR0CAFE
●HSS
●NARUT0 C0MICS
●NARUT0 CART00N
●T0M RIDDLER
●二胡大課堂
●疾風伝テレビ東京
站內搜尋
 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2008 年 4 月 21 日  星期一   陰天


今次輪到張老師道理""

第1堂ga中文堂,
麥校長同埋唔知邊個[p.s:唔係學校ga人]黎睇堂,
我地6b班1向都係咁樣:
淨係會系其他老師黎睇堂ga時候至會乖乖地,
平時就會嘈嘈閉xd...
點知下1堂同1科ga堂比張老師嘈左1輪,又講道理=="
不過我系老師講果陣1路轉筆...
[內心:唔通佢講咁耐,就望足佢咁耐咩!]

英文堂,比Miss Lee睇返做系TextBook果個練習,
果個練習就係要你寫1部電影ga Information.
我寫左基仔同柏芝ga果套..
野蠻祕笈,My Kungfu Sweet Heart[真係唔明d人點翻譯ga...].
而我隔離果位鍾生就超勁喇,佢成部電影都係作出黎ga...
果個名係"Ants everywhere",係鬼都知係你作架啦!
同埋個導演名佢寫左"Alex Ken",就係頂佢唔順...

音樂堂,我唔記得帶書,
但冇寫到家課冊...[p.s:我冇比到Miss Chan,佢亦都冇追到]
佢今日教左友誼萬歲;佢系度懶勁咁樣,
話佢小學果陣就學英文版,
所以E+點都會記得——
你講呢句話ga最終目的都係想曬命姐!

今日無端端聊我;
聊我冇所謂啦,
但今次講ga話題真係令我好想爆笑...
"我副眼鏡好7..."
"—□—|||"
"你唔覺架咩?"
"嗯,有d啦"
我當時忍住笑,
E+忍唔住笑喇!

發表時間:2008-04-21 07:22 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)
 


 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2008 年 4 月 18 日  星期五   晴天


白廢功夫

普通話卷派左...
→49/60←
亦即係89%;
我D普通話係咁上下架喇,
我有心理準備.
Yo,比預期ga高分!

今日PE堂之後,
就同Yoey衝左入去WC,
換校服[p.s:Yoey只係陪我]..
唔知有冇20分鐘,著完-v-"
跟住我就好急咁駛用我ga"絕招",
哽飯!早知就唔食咁快啦,
我諗住剩返d時間黎背熟個即日有效[郵集個名]ga內容,
廢事比記者問果陣口啞啞...
點知:"今次記者話呢,只係訪問冠軍果個..."葉老師講.
枉我同慧花左咁多時間同心機落去,
有d火...><"

張通告話4:30左右先會返校,
但E+就早成9個字[45分鐘];
諗住唔駛樂團訓練[本身都唔想]啦,
點知當時只係開始左冇幾耐=="
仲比左個松香keep,點知就係咁....

覺得,呢幾日比過往都燥左,急左...
對好多人都係,對我都係;
今日系樂團訓練同我講ga野,
我都要加以思考至推理到講乜=="

好憎自己,每樣野都係識1d唔識1d,
冇樣專長...

發表時間:2008-04-18 08:19 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)
 


 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2008 年 4 月 17 日  星期四   晴天


為加分而高興"'

派左英文科ga卷喇...
低分?這就是你的命運!
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
英文大卷: 102/150[真係好差,雖然班上好多人都冇3位數字]
英Dictation: 97/100[本來係100分,但其實改卷老師睇漏眼]
英Listening: 20/20[總算滿意!]
常識: 164/200[都算滿意啦,雖然錯左d無謂野]
↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑
冇派到普通話卷...

今日張老師追左果個改卷老師,
為班上部分人加左1-2分;
其實Yoey加左1分=91分,
我就加左2分=86分[內心:Yo,我高Melissa 1分!].
我除左因為高Melissa 1分而高興,
其實平均分相差1-2分,已經好影響個名次架喇!
e.g:上學期我個平均分係78.9左右,而Yoey只係差我0.2-3,
咁就已經係第8名同埋第10名之差喇!

今日ga中樂堂,
同謝sir"火星撞地球",
引起1連串ga道理同訓話[來自謝sir的]...
唉,最衰都係鍾生;如果鍾生唔阻住佢上堂,
就唔會發火,如果唔發火,
謝sir就唔會講道理...
總之:唉唉唉唉唉唉唉....

發表時間:2008-04-17 06:36 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)