p.s: 由於支持奧運,所以將字變紅-v-"
都唔知我呢年唉聲歎氣有幾多次,
因為升中已經佔左60%,
其他都係為自己而唉...
今日我真係可以話完全冇上過堂,渾吉ga.
第1堂落左去睇我地學校自己搞ga"模擬傳聖火";
覺得有d無奈:與其花d錢去呢d物體上,
倒不如投放d資源落去讀書果方面?
雖然新黎ga麥校長肯比d學生玩多元化ga活動,
但最終佢地咪都係得個玩!
我唔信呢間學校ga學生會咁乖!
跟住果段時間,
1路睇傳聖火直播...
班上好多人,包括我ga前後左,
都系度嘈住晒.
搞到基仔果part,基仔佢好似都講左幾句嘛,
我頂,完全聽唔到-w-"
家陣你地勁晒啦,!@#$%^&*()...
跟住有part時間係環保服裝@catwalk show.
6A班做得好落力呀,男扮女ga都有,
全部都整得好靚呀@@"
而我地6B班呢?! 唉..唔好提喇,6D都整得好過我地[真架"]
我心諗:如果我地班會有佢地[6A"]ga 50%已經好好喇,
但E+我地連果10%都跟唔到,仲話係B班?!
OMG"
樂團訓練,
練左1半時間,歌斯拉又叫左我地去試身,
表演果件...其實同過往2年ga 1樣,
我睇真d,其實男裝同女裝,
都好似酒樓果d人ga uniform咁==" |