Yo,
我個Blog ga人氣已經到10000喇!
"1天1天我在期待放學,1轉眼,已告別校園..."
到E+,只係剩返2個月多少少ga時間,
就真係告別校園喇,點解到E+仲未識生性,
仲系堂上嘈嘈閉...
有d後悔;媽系我p4果陣叫我轉校,
當時我話唔想轉.
點知真係比佢講中,
呢間學校,HKSDGPS,
唔好睇佢係官小,
就覺得好勁咁...
其實呢間官小,
絕對可以稱得上係全港最差ga...
"知唔知呀?!其實,你地班,係呢幾年黎最差ga B班黎架."
Miss Lee尋日先講完.
唉,呢早就樣其實我留意左好耐架喇...
唔就成績住,操行都唔夠上學年度ga師兄師姐比,
何謂B班!What a joke!
樂團訓練;
歌斯拉比左校歌果份譜比我地.
[內心:今次仲唔比我地搶返風頭?!
上次步操管樂咩都吹晒...]
不過個譜就影真怪怪地...
-
教左同組ga果位小弟弟[p2]1d用語ga意思,
佢叫我再講多d比佢聽,
但我驚會教壞佢呀...
而佢呢,就咁同果位小弟弟講:
"如果你想知d粗口ga意思,
咪上網,去Yahoo!果度打粗口2個字,
咪得lor."佢講完之後,都忍唔住笑左出黎,
"仲有呀,如果你打F-U-C-K呢,
你實會搵到好多你唔適宜睇ga野..."奸笑~
-
唉,鍾氏2兄弟都係:So Crazy!
其實最了解自己ga,就係自己ga內心.
相信好多人都曾經諗過;如果有個人係同你性格完全1樣,
或者有1個完全了解你內心ga人,咁就會幾好幾好...
但如果任何1個人都知你心裡面諗乜,
咁樣人就唔會有吹水呢樣野,
全部人亦會因而失去心機... |