| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
落葉聲音 停不住我們的關心。。。
2008 年 5 月 8 日 星期四 晴天 |
| 派成績表lor... |
Yo,今日派成績表lor...
就咁睇落去今次係好過上次ga,
但呢個想法係錯ga——今次比上次ga平均分退步左0.5分.
超無奈,退又唔係退好多,
進步又唔係...詳情...
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
總分:780/1000
平均分:78/100
操行:p3同E+都係B+
評語:專心向學,做事認真. 性情嫻淑[內心:—□—"],亦知勤奮.
今次ga"其他資料"多左:
課外活動(學校代表)及服務: 少年警訊 中樂團 風紀
獎項: 英文硬筆書法比賽亞軍[好似好勁咁,其實只係校內2nd"=.=]
第9屆郵集設計比賽A組亞軍[冠軍比葉老師個女拎左...
不過完全冇做過野而又拎獎真係幾難得下;真係要多謝葉老師呀!]
↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑
都唔知係堅定流,
放學果陣,Prisclla同我講,
頭先唔知點樣ga情況下,寫左佢鍾意ga人...
有2個,第1個就係16號啦[呢個冇咩問題],另外1個竟然係我,本人=.="""
我都唔知有咩反應好....
中樂堂;
比謝sir串左幾串,
佢派左新ga練習曲,
佢拉左1次,跟住問:"同你腦海入面ga有冇分別?係咪1樣?"
得我1個答佢:"大部分都1樣..."
謝:"系你ga水平,係唔會識呢個3連音架bor..."
我:"我指ga 1樣,係個音式1樣,唔係旋律..."
謝:"[長篇大論..]咁你唱第1行比我聽呀."
我唱左比佢聽,佢話個旋律完全錯晒,
但欣賞我唱準晒d音....
[內心:hey guy,我只係話同我腦海裡面ga音式1樣姐嘛!]
當時真係d火,不過,算啦!
-
我地為左睇鍾生ga成績表,
用盡千方百計威脅佢.
佢仲差d整爛[係故意果種]佢張成績表xd
我地終於睇到鍾生果張成績表喇...
vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
平均分:69.??[forgot]
操行: B-[抵死,呢個等第d好學校係冇機會收你架!]
多過4個C,冇樣A...
我記得上學期佢個評語,
係話佢"XX活潑",我第1眼睇到就爆笑左出黎xd
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
|
|
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:) |
|
落葉聲音 停不住我們的關心。。。
2008 年 5 月 7 日 星期三 晴天 |
| 愛到發狂" |
我真係堅,
為左同基仔曬威水史,
我用左4張紙[仲要全部都寫滿]...
[內心:你再堅都好,都唔會堅過基仔架啦!]
最近基仔成日都浮現系我腦海度...
以前我只係鍾意佢d歌,
E+就愛佢愛到發狂...
總之日日夜夜都諗住佢啦!
系度玩Windows Media Player,
將個播放速度,整成快,真係幾快,
但唔會失去果首歌本身個旋律.
轉成慢ga,same...
不過比我個感覺,有d搞笑;
Sweetbox唱果首don't push me已經係快歌黎架啦,
點知仲快左... |
|
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:) |
|
落葉聲音 停不住我們的關心。。。
2008 年 5 月 6 日 星期二 晴天 |
| 心情. |
尋日冇寫Blog,
1切只因我冇心情開電腦...
冇錯,我尋日對電腦掂都冇掂到.
今日我完全唔知自己想點,
每1堂個心都飄左去基仔d歌度...
尤其係{自我安慰};除左基仔ga大部分歌,
就係{化}...maybe我又再次化啦,
搞到心情都好平靜...
我今日向鍾生使用暴力果陣,
講真果句,我都係冇咩感覺...
講真,我成日諗埋晒d深層ga問題,
其實唔只係呢2年之間ga事喇...
講真,我幼稚園果陣,心裡已經成日有疑問,
e.g:點解佢可以咁好,我又唔得呀?,
其實人,係咩野?係點黎架?
可謂1個疑問多多ga兒童.
不過我以前所有ga問題都好少問人...
E+我至有個野心想知個答案...
"凡事要有答案也許因執著的錯.
不錯,為何未準我做人,懶惰~"form基仔ga{為何}. |
|
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:) |
« | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | ... | 376 | »
|