leo818
暱稱: 車。夢裡藍天
性別: 女
國家: 香港
每月文章
文章分類
全部 (1128)
100條問題關於我 (49)
2胡生涯 (108)
生活之事@小學生活 (445)
生活之事@中學生活 (138)
生活之事@非校園生活 (213)
立立雜雜 (64)
我最愛的基仔 (60)
星座運程 (12)
笑話連篇 (13)
密碼專區 (19)
貼圖區 (7)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
●CEILAZ
●CHRISTY
●YAN
●JACKIE
●J0J0
●CARMEN
●MIU
●MR.M00NLIGHT
●SHAR0N
●YIN
●TIFFANY
●WINS0N
●JESSIE
網站連結
●ASTR0CAFE
●HSS
●NARUT0 C0MICS
●NARUT0 CART00N
●T0M RIDDLER
●二胡大課堂
●疾風伝テレビ東京
站內搜尋
 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2008 年 5 月 8 日  星期四   晴天


派成績表lor...

Yo,今日派成績表lor...
就咁睇落去今次係好過上次ga,
但呢個想法係錯ga——今次比上次ga平均分退步左0.5分.
超無奈,退又唔係退好多,
進步又唔係...詳情...
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
總分:780/1000
平均分:78/100
操行:p3同E+都係B+
評語:專心向學,做事認真. 性情嫻淑[內心:—□—"],亦知勤奮.
今次ga"其他資料"多左:
課外活動(學校代表)及服務: 少年警訊 中樂團 風紀
獎項: 英文硬筆書法比賽亞軍[好似好勁咁,其實只係校內2nd"=.=]
        第9屆郵集設計比賽A組亞軍[冠軍比葉老師個女拎左...
                                              不過完全冇做過野而又拎獎真係幾難得下;真係要多謝葉老師呀!]
↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑

都唔知係堅定流,
放學果陣,Prisclla同我講,
頭先唔知點樣ga情況下,寫左佢鍾意ga人...
有2個,第1個就係16號啦[呢個冇咩問題],另外1個竟然係我,本人=.="""
我都唔知有咩反應好....

中樂堂;
比謝sir串左幾串,
佢派左新ga練習曲,
佢拉左1次,跟住問:"同你腦海入面ga有冇分別?係咪1樣?"
得我1個答佢:"大部分都1樣..."
謝:"系你ga水平,係唔會識呢個3連音架bor..."
我:"我指ga 1樣,係個音式1樣,唔係旋律..."
謝:"[長篇大論..]咁你唱第1行比我聽呀."
我唱左比佢聽,佢話個旋律完全錯晒,
但欣賞我唱準晒d音....
[內心:hey guy,我只係話同我腦海裡面ga音式1樣姐嘛!]
當時真係d火,不過,算啦!
-
我地為左睇鍾生ga成績表,
用盡千方百計威脅佢.
佢仲差d整爛[係故意果種]佢張成績表xd
我地終於睇到鍾生果張成績表喇...
vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
平均分:69.??[forgot]
操行: B-[抵死,呢個等第d好學校係冇機會收你架!]
多過4個C,冇樣A...
我記得上學期佢個評語,
係話佢"XX活潑",我第1眼睇到就爆笑左出黎xd
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

發表時間:2008-05-08 11:07 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)
 


 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2008 年 5 月 7 日  星期三   晴天


愛到發狂"

我真係堅,
為左同基仔曬威水史,
我用左4張紙[仲要全部都寫滿]...
[內心:你再堅都好,都唔會堅過基仔架啦!]

最近基仔成日都浮現系我腦海度...
以前我只係鍾意佢d歌,
E+就愛佢愛到發狂...
總之日日夜夜都諗住佢啦!

系度玩Windows Media Player,
將個播放速度,整成快,真係幾快,
但唔會失去果首歌本身個旋律.
轉成慢ga,same...
不過比我個感覺,有d搞笑;
Sweetbox唱果首don't push me已經係快歌黎架啦,
點知仲快左...

發表時間:2008-05-07 09:42 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)
 


 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2008 年 5 月 6 日  星期二   晴天


心情.

尋日冇寫Blog,
1切只因我冇心情開電腦...
冇錯,我尋日對電腦掂都冇掂到.

今日我完全唔知自己想點,
每1堂個心都飄左去基仔d歌度...
尤其係{自我安慰};除左基仔ga大部分歌,
就係{化}...maybe我又再次化啦,
搞到心情都好平靜...
我今日向鍾生使用暴力果陣,
講真果句,我都係冇咩感覺...

講真,我成日諗埋晒d深層ga問題,
其實唔只係呢2年之間ga事喇...
講真,我幼稚園果陣,心裡已經成日有疑問,
e.g:點解佢可以咁好,我又唔得呀?,
      其實人,係咩野?係點黎架?
可謂1個疑問多多ga兒童.
不過我以前所有ga問題都好少問人...
E+我至有個野心想知個答案...
"凡事要有答案也許因執著的錯.
 不錯,為何未準我做人,懶惰~"form基仔ga{為何}.

發表時間:2008-05-06 08:29 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)