leo818
暱稱: 車。夢裡藍天
性別: 女
國家: 香港
每月文章
文章分類
全部 (1128)
100條問題關於我 (49)
2胡生涯 (108)
生活之事@小學生活 (445)
生活之事@中學生活 (138)
生活之事@非校園生活 (213)
立立雜雜 (64)
我最愛的基仔 (60)
星座運程 (12)
笑話連篇 (13)
密碼專區 (19)
貼圖區 (7)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
●CEILAZ
●CHRISTY
●YAN
●JACKIE
●J0J0
●CARMEN
●MIU
●MR.M00NLIGHT
●SHAR0N
●YIN
●TIFFANY
●WINS0N
●JESSIE
網站連結
●ASTR0CAFE
●HSS
●NARUT0 C0MICS
●NARUT0 CART00N
●T0M RIDDLER
●二胡大課堂
●疾風伝テレビ東京
站內搜尋
 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2007 年 3 月 22 日  星期四   晴天


12星座邊個最假

白羊座
別說他做作了,他可是最認真的人喔!不過他的強烈的理想色彩有時讓人覺得…嗯!很假!

金牛座
哼哼!冒著得罪老朋友的份上我也得說,這個星座真的粉做作,特別是為了成功不擇手段的方法讓人很害怕。

雙子座
他們不是做作,只是很喜歡哈拉,什麼都能跟你鬼扯!這時候常讓人覺得有點...假。

巨蟹座
巨蟹座最假的話是這麼說的「都是一家人嘛!何必計較呢!」轉過頭卻說「呸!誰跟你熟啦!」唉!你說他們不假嗎?

獅子座
他的做作可以說是無懈可擊了,還有哪個星座趕大言不殘的說「他睡一個小時皮膚還那麼好呢?」

處女座
處女座的人多半很單純,他們最做作的時候是..裝可愛!

天秤座
好吧!雖然我有一半的好朋友是這個星座,但是他們的表面功夫…嗯!還真的和獅子座有的比。

天蠍座
這是我見過最不怕死最敢說真心話的星座,他做作的機會不太多。

射手座
這個活潑的星座也不太做作,他們卻容易因為做事虎頭蛇尾而被人誤以為做作。

魔羯座 <--is me∼
他們得做作多半是為了工作,我可真的對魔羯座為了功成名就的能耐佩服。

水瓶座
水瓶座最喜歡說自己認真,但又時候很喜歡不懂裝懂,這時候就難免有點做作了。

雙魚座
他們把世界說的很美,所以讓人覺得很做作,可是老實說我只覺得他們是作夢不是做作。

發表時間:2007-03-22 09:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)
 


 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2007 年 3 月 22 日  星期四   晴天


放棄~

我系呢度再講多次~"""
我由呢年開始,,,,
決定除左基仔外就唔會愛其他人!!!!
因為我已經對[佢]...
完全心淡...係真ga....
我已不再愛[你]...
永遠不再愛[你]...

今日係A組見習風紀當值ga第1日,,,,
but第1個小息前
崔SIR都冇話比我地全班聽邊個係AorB組...

崔SIR派左比我地1張見習風紀當值表,,,,
果張紙錯漏8出...
打錯名,,姓,,
班別都錯得"-V-
~點解郭生[5a]唔係見習風紀都有佢個名ga?!
but呢樣冇所謂,,,
就係咁樣,,我就see到佢的確好慘
佢星期1-5都要當值...
慘慘慘慘慘慘慘..xd~

聽朝我死得la!!!
漏左個風紀帶系課室度,,,
4444444444444444...
die-die-die-die-die-die-die...

聽日常識堂有人黎睇堂,,,
今日早有準備,,,,,
xd~

發表時間:2007-03-22 09:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)
 


 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2007 年 3 月 21 日  星期三   晴天


臨時風紀~ 愉快

莊老師今日冇返,,,,
馮老師黎代課.
不過就算莊老師有返,,,
而係有功課做,,,
最多都係2樣~

午膳果陣,,,,,,,
Miss Lee叫我、力爭尚由、亮亮、Jason.Lo,.,.,.
重有唔知邊個...
but我好"很"定係唔包括李生ga~!~!~!
(因為佢已做左校園通大使)
每人拿1條見習風紀帶~

李生冇得做,,,
so that我自然就放鬆d,,,
因為如果當值時撞到雙方都會好lor
Ya!!我都係第1次做咋!!!!
聽朝要810pm前去風紀隊長度報~-V-

星期3中樂"'"""""
放人之前,,亞SIR講:我比<愛得太遲>首歌你地,,
                           我唔1定要比你,,
                           我比你地ga原因係要你地用感覺黎拉.....
終於有人明白我點解練來練去都拉唔到la!!
我就係只用感覺黎拉ga果種~
就算冇果首歌ga譜我都拉到,,因為我熟識果首歌
相反有譜而唔識拉ga,,,我就唔知點解我有呢個特點la~~

近日我做左件好錯ga事
就係講左李生個tel(重要係手提)比melissa聽
SORRY牙!!!!!!
唔好再嬲我la~~~~

頭先同女神姐姐講左1陣,,,(用MSN)
佢唔只唱歌好聽,,,
重好好人tim ga!!!
>3<"
我重同佢講埋Miss Chan d祕密...
其中,,例:自讚唱歌好聽~
Miss Chan的金句(本人根據事實自製)
我係女高音!!!(全班差d吐血,xd)
你地都唔識貨ga,,我呢d至係正野ar!!(全班差d嘔)
聽住我唱la[歌詞]{把聲1路震1路唱}(全班1路抖震)

下星期就test la~
but冇心機溫書,,,,
心好亂,,
連自己都唔知想點...

發表時間:2007-03-21 09:34 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)