莊老師今日冇返,,,,
馮老師黎代課.
不過就算莊老師有返,,,
而係有功課做,,,
最多都係2樣~
午膳果陣,,,,,,,
Miss Lee叫我、力爭尚由、亮亮、Jason.Lo,.,.,.
重有唔知邊個...
but我好"很"定係唔包括李生ga~!~!~!
(因為佢已做左校園通大使)
每人拿1條見習風紀帶~

李生冇得做,,,
so that我自然就放鬆d,,,
因為如果當值時撞到雙方都會好lor
Ya!!我都係第1次做咋!!!!
聽朝要810pm前去風紀隊長度報~-V-
星期3中樂"'"""""
放人之前,,亞SIR講:我比<愛得太遲>首歌你地,,
我唔1定要比你,,
我比你地ga原因係要你地用感覺黎拉.....
終於有人明白我點解練來練去都拉唔到la!!
我就係只用感覺黎拉ga果種~
就算冇果首歌ga譜我都拉到,,因為我熟識果首歌
相反有譜而唔識拉ga,,,我就唔知點解我有呢個特點la~~
近日我做左件好錯ga事
就係講左李生個tel(重要係手提)比melissa聽
SORRY牙!!!!!!
唔好再嬲我la~~~~
頭先同女神姐姐講左1陣,,,(用MSN)
佢唔只唱歌好聽,,,
重好好人tim ga!!!
>3<"
我重同佢講埋Miss Chan d祕密...
其中,,例:自讚唱歌好聽~
Miss Chan的金句(本人根據事實自製)
我係女高音!!!(全班差d吐血,xd)
你地都唔識貨ga,,我呢d至係正野ar!!(全班差d嘔)
聽住我唱la[歌詞]{把聲1路震1路唱}(全班1路抖震)
下星期就test la~
but冇心機溫書,,,,
心好亂,,
連自己都唔知想點... |