今日,
係我等左好耐既陽光與海灘的日子..好開心~~
唯一缺陷就係無女仔去..不過唔緊要.我地玩埋佢地果份^^'
我地9點鐘出到黎.啊狗遲到左..所以要請我食早餐..一家心痛死佢喇..哈哈~
仲有kind man..電話一直都唔通..一定仲係大陸了= ='所以我地(我+碌架+德德+大佬+狗公)去住先..去到筲箕灣食左個早餐..再買埋野食..就入去石澳了..入到去大約12點左右...我地租左隻最大既浮艇落水玩..呵呵..好正呀..一個浪沖埋黎大家一齊反艇..~~玩左一陣kind man終於黎到喇..6個人齊晒..之後不幸既事就發生喇!!!一個大浪襟埋黎..碌架唔見左副眼鏡/第二個大浪沖埋黎狗公唔見左副泳鏡..好彩我身上無野可以沖走既姐..哈哈~~之後大佬又整斷左支船掌..仲有儲物櫃條鎖匙都可以開唔到鎖既跍= =''雖然好黑仔(至小黑唔到去我到丫嘛kaka)....佢地挖左好大個洞.我坐落去比佢地堆到好似獅身人面像咁.真係只留返個面比我而已..哈哈~正!..潮退時我同kind man同狗公開隻艇出海目標係出浮台.點知浮台比2個男仔上左先..仲好似係到串我地咁喎..之後見佢地水時上唔返個浮床.笑死我地喇..哈哈!..大家都玩得好開心..得返黎既都係一身赤紅色的皮膚.^^
玩到夜了..返返出黎深水埔食大掛檔..之後佢地係都話要賭錢喎..所以去左德德屋企後樓梯賭.幾蚊幾蚊咁玩.我竟然可以輸左成百蚊都未win過一次既..天啊!!終於黑到落黎我身上喇= ='..算啦算啦..點我都要黑返一次的..kaka~
|