不知不覺我黎左香港足足十年了..
時間都不知不覺咁過左去..係呢十年裡面..所有野都變左好多..鄉下既事物..以前見到既河流/田園..而家已經幾乎絕跡了!人物都大有不同.小時既玩伴..而家我已經認不出來了!
今次返左鄉下10日..係從來未試過咁涷既一次..涷到唔知可以點樣形容..好彩有條頸巾頂住..真係好好多~~可憐廣州既幾十萬民工仲要係車站到露宿= ='返到去見到我d親戚朋友個個都搵到自己既令一半了..人人都成雙成對..真係令人高興..下年返到去一定會多幾封利是喇.哈哈!!可能離開得太耐了.見到d老朋友都好似有小小怪咁..唔係好識得表達自己既感情><'不過傾返d陳年往事都一樣可以好開心^^第一次入去花卉世界遊覽.比鮮花/樹木包圍住..行左成個鐘都只係行左一小部份~第一次新年玩地雷.所有野都囉黎炸鐵都可以炸爆.仲引埋一班小朋友黎睇~第一次買到d次貨煙花.不過都仲玩得好開心.仲好驚險tim.次次都向住啊健個頭發射.哈哈~第一次囉隻手比根哥屋企隻狗咬.好彩隻野會就住黎咬.先唔痛.不過表哥鋪頭隻貓就唔識就住喇..咬住唔放仲要爪多野.好痛><'~第一次同堂妹交換禮物.收到佢用左半個月零用錢買既外套.多謝^^下年我會準備一份更好的禮物~
今年開始唔可以再頹廢落去喇..我都要為我既目標而前進!!!!!!!!!!!!!!
 
 
|