好耐喇.無上過黎打日記了~
返工都無咩興趣玩呢個玩意..
梁榮忠成日都話我唔打日記.今日就打返比佢睇啦..呵呵!
最近.返果份工雖然d同事都唔錯....不過做既野太單調喇..好似無咩意思咁=悶><'同埋唔係好like某d上級..成日做野果時比佢[及]住晒.搞到周身唔聚財咁!所以做埋月尾都唔做lu..返大陸過新年好過..哈!
今日難得星期日放假..見係屋企無咩野做...所以叫左kk陪我出黎買(睇中左好耐既)電話(Nokia 6500s)..咁就用左我$3000老婆本喇..真肉痛><'多謝kk送既朱古力..我地去左香格里拉到成米線..哈哈~食到好飽呀.至到好夜都仲頂住個胃咁!!之後行左好耐睇左好耐..終於買左條手鏈做佢既生日禮物喇..又去左影貼紙相..畫相果時..我發現自己無咩藝術細胞..中學時期修既美藝都唔知去晒邊lu..
十一點幾返到黃大仙..幫小燕手交左昂貴既電話@@'之後去左搵梁榮忠同佢條女去成宵夜..見佢剪短左個頭..好搞笑(之前仲話情願唔做份工都要保住個頭喔)~飽住個肚同佢地去食糖水..見到佢地咁幸福.搞到我都好想快d搵返個...可惜我的[天下無雙]仲未出現於我眼前..呵呵~
都唔係離開左學校好耐姐..打篇日記.都好多字唔記得左了..><'執筆忘字..過多幾年都唔知點算喔..!
|