今日終於明白咩叫
『待人以誠,人反相誣。』
我由小學開好搵唔到自已既人生觀,甚至無生存意義,經過小三既黑暗時期,被燥狂症折磨下,仲諗過自殺。
直至生命上有左哥哥,開始好轉同埋無咁內向,一次巧合,我鐘意幫人。因為我係幫人既時候,我搵到自已既價值。
但係依家,我諗我又會變番小三個種自閉既情況。我對人好,換黎既只有咩?就係『on 9』
我無咁既力量好似哥哥咁『待人以誠,人反相誣。』都無問題,
咁我唯有封閉我自已,我唔再幫人,唔想再聽到哩D難聽既說話。
我唔會有朋友,我想自已一個,獨善其身。
以後唔會再上堂同其他人聯機玩nds,唔會主動同人講野。
唔會再有水仙俾人飲,唔會再送糖俾人,唔會送香包,唔會再有生日禮物、聖誕禮物、新年利是。
反正我對人好,人地只係當我係『呼之則來,揮之則去』既人,我又何需要對人好。
我諗我係哩個世上只係一個位置,無價值。
我唔要朋友,反正都無咩幾個可以交心,咁要黎又如何。
我唔會行番人到,反正我只係百份之0.0000001既其中一個,
無左我只不過小咁一個鐘意講野既人,咪就當我哩個人生只係飲醉左囉。
一陣時黎講,哥哥自殺需然係好傻,但諗深一層可以講係一種解脫。
總之我唔會做『呼之則來,揮之則去』既人,我既世界只有我同哥哥。
可能我隻狗Jimmy先係我值得依靠既人,起碼佢唔會話我on 9,
我唔開心佢會同我訓教,佢會Lam我,狗仲好過人。

jimmy,我愛你。
|