試場失意,估唔到靶場都唔得。
係咁打中D唔打得既靶,本來有range A,家下去左C,今年點參加比賽啊?
仲諗住玩埋哩次比賽就收山添,無望啦!!
就黎考完試啦!!
星期六播既不死傳奇有哥哥啊,好希望各位朋友比比面我,
睇下,唔鐘意哥哥唔緊要,抱一個欣賞有一個好既綜藝節目既心態就得,比面我啦!