哩幾日嚴重俾人辱駡,點解呢?因為我降左去set2,我終於成功左啦!!
我終於可以唔洗對住張淑文,我收到哩個消息後佢仲要同我講:『唔洗灰心家,你一定有機會上番黎家!』
我就諗:『你諗都唔洗諗家啦,我一定唔會再出現係set1到家啦,你放棄把啦!』
但係set2既生活甚為愉快,除左馬太教得好,有本勁大本既筆記,被馬太成日叫BB之外,我起碼係有專心上堂,仲係勁專心個隻
我仲覺得馬太D堂過得特別快,有小小覺得唔夠添,總之升唔到同降唔到既朋友唔洗灰心或者唔順氣,哩D係命黎。
4月又就黎到,今年仲有機會去紅館睇哥哥既記念演唱會添,希望事成啦!
仲有依家我好鐘意一首叫《如果你聽見我的歌》,有幾句係我既most like
如果你在寂寞的時候,卻聽見我這首歌,你眼眶是否會發熱,
如果你在寂寞的時候,卻聽見我這首歌,你心裡時否會有一點捨不得…
|