依家既心情好興奮同緊張。
事關,星期日要去紅館拍MV(幫手性質),之後去做訪問。
我係俾訪問,訪問既問題唔講得(算係機密,但係all about 哥哥)
個幾條問題對我黎講可以係秘密,我好少同人講過。
個訪問可能會係4月1號個個演唱會播出,希望個住榮迷會對我講既內容有共鳴啦!!
總之:
繼續張國榮