近排迷上左LeeHom,姐係王力宏。
但我仲係哥哥做我既第一位,BB同我講話點解唔可以忘記哥哥,
我話,一個由小三起鐘意既偶像同一個中四開始鐘意既偶像,小三個個既印象深刻同埋難忘記,猶其睇過演唱會。
不過Leehom其實好奈之前已經有聽,有人可能以為係由《唯一》開始聽,其實仲奈少少,
初初出道既時候,有首快歌叫《愛的就是你》,開始留意,雖然好細個......
仲有我依家好灰,
人言可畏哩句話都唔係第一次講,第一次係F.3個年,傳我鐘意邊個,話咩情人節送左成盒金莎俾人,又話我鐘意佢
跟住搞到人地怕左我,我無咩野,我一向唔理人點係背後話我。
但今次,只不過係成日請人飲水仙,就係咁樣就俾人話我鐘意邊個邊個,好煩啊,
又搞到人地怕左我,但我今次好在意。
我依家其實個病咁奈都味好番,都係因為你地,DR.歐陽講過我身邊實在太多哩D人,
我依家係一條橡根,唔係我自已拉緊自已,係身邊D人都拉住我,
我依家係已經拉斷左,我唔怕講,我依家有埋夢遊,無次都係喊。
我好辛苦啊,放過我啦,
我依家係好唔想生存係哩個世界,唔係扮可憐,我真係有自殺既念頭,
我都想過醉生夢死既生活,眾人皆醒我獨醉(我無打錯)
我都想做一隻無腳雀仔。

|