水仙子的讚歌
留住昨天 於我心內 不肯丟棄留到未來
留待那天 當我寂寥 可以回味這份愛
leslielau
暱稱: ★啊宏㊣
性別: 男
國家: 香港
地區: 九龍城區

« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

最新日誌

路…一直走住…
2008-04-22
2008-04-02
2008-03-22
2008-03-20
2008-03-15


日誌分類

妳,一直想住
全部 (227)


訪客留言

話…一直記住
最近三個月尚無任何留言
 

RSS Feed
2008 年 2 月 23 日  星期六   晴天


2008-02-23

近排迷上左LeeHom,姐係王力宏。

但我仲係哥哥做我既第一位,BB同我講話點解唔可以忘記哥哥,

我話,一個由小三起鐘意既偶像同一個中四開始鐘意既偶像,小三個個既印象深刻同埋難忘記,猶其睇過演唱會。

不過Leehom其實好奈之前已經有聽,有人可能以為係由《唯一》開始聽,其實仲奈少少,

初初出道既時候,有首快歌叫《愛的就是你》,開始留意,雖然好細個......

仲有我依家好灰,

人言可畏哩句話都唔係第一次講,第一次係F.3個年,傳我鐘意邊個,話咩情人節送左成盒金莎俾人,又話我鐘意佢

跟住搞到人地怕左我,我無咩野,我一向唔理人點係背後話我。

但今次,只不過係成日請人飲水仙,就係咁樣就俾人話我鐘意邊個邊個,好煩啊,

又搞到人地怕左我,但我今次好在意。

我依家其實個病咁奈都味好番,都係因為你地,DR.歐陽講過我身邊實在太多哩D人,

我依家係一條橡根,唔係我自已拉緊自已,係身邊D人都拉住我,

我依家係已經拉斷左,我唔怕講,我依家有埋夢遊,無次都係喊。

我好辛苦啊,放過我啦,

我依家係好唔想生存係哩個世界,唔係扮可憐,我真係有自殺既念頭,

我都想過醉生夢死既生活,眾人皆醒我獨醉(我無打錯)

我都想做一隻無腳雀仔。

25