終於得閒打啦。
琴日去左陪添雅買送,佢就佢啊媽今日番黎食飯,叫我教佢煮野
我就教佢整瑞士汁雞翼,桂花魚等幾個小菜,我淨係同佢去買,教佢煮就係電話教。
有時我覺得自已太強,添雅話佢啊媽話幾好食,姐話我教得好啦(好似Hu左小小)
哩個情人節發姣走去整珠古力俾人,我熔左D85%珠古力同甜到爆既古百利珠古力。
因為love哩樣野唔係甜就係苦(可能有酸,但係我甚討厭酸既珠古力)
然後倒入D模到,唔洗兩三個字,變為石頭(都知話天氣凍定個新雪櫃強....)
整左四合,一盒思慧,一盒靜文,一盒寶寶,一盒姣韻。
post番D相,有我隻狗D相,影得好辛苦家.....







多謝思慧盒珠古力,好記得我上年都係俾哩隻佢,我好鐘意食哩隻珠古力,thX
其他D多口食晒,所有無影。
|