要加油囉!!
今次考試絕不能再次撻Q,要盡力,要為哥哥而戰!!
第一日,ok啦!中文卷有信心,作文我揀左一篇我作過三次既文,奸嗎?
第二日,英文,Reading勁煩囉,有篇文既唔知講咩,
首先有個Tom去捉隻鵝,然番到屋企煮,然後切開又爆左D野出黎,然後食,之後又話佢啊媽拎左個布丁出黎,勁無奈。
中文口試,勁難,有幾個字唔識讀。
個耄、耋、迥字啊都唔識讀……
下個禮拜A.math 同PhyChemBio,死囉!!
總之加油啦!!
我D鎗癮左黎啦,點搞..........