哩幾日英文堂睇珠羅脾公園Ⅲ,
睇過N次,但係幾好睇。佢每一個引起觀眾情緒起伏既情節做得非常好。
例如有一幕就係話成班人去到一個基研既地方,見到D恐龍胎,睇到第三個見到個速龍頭。
突然間,隻速龍頭沃左,原來隻速龍頭係真。但同時我都係到諗,速龍有無咁醒啊??
↑我最愛的公仔,但我要割愛送俾人啦……