好光陰傱沒太多,一分鐘那又如何
哩句話可能講得無錯,我都係時候放低一D事。
無謂將件事當係自已既錯,可能放低一下,我會好過D。
個盒珠古力,我以經食晒,可能係心理方面幫到我好多,但實質治標唔治本
食完之後頭痛的確係無左,但到夜晚我會又痛過。
生活如果再係咁,係一個好大既遺撼,我依家搞到記性好差,無心機上堂。
我好想好番,但係可以咩?