唔係好得閒打Blog、但係我唔會close左個blog佢。
Post D番工既相俾大家睇下。
大光啦!所以要戴黑超,唔好怪我啦!我從來唔扮型!!
我要計既單,你地實話好少家,好戲在後頭……
我問你死味!!!
送禮佳品,價值500蚊既茶葉,你飲唔飲?
啊媽整大閘蟹,正爆!!
我太多羔啦!要嘔咁D,我嘔……
其實大閘蟹最好食既唔係D羔,係中間一舊乳白透明既野,食佢就好似食蛋黃咁!