蝙蝠俠係一套好既電影,哩個係一個事實。
但係要拍一套好電影要好大犧牲,我明。
你搞到紅隧爆多車,我放過你,因為我估到。
但我估唔到你連我送貨都要阻住我。
話說有間叫龍門大酒樓既野,每次我都要送貨去個到。
但係蝙蝠俠D人包左成幢野,本以為唔洗又行六層樓。
點知原來係拍戲、食飯直落。
Ok~!我都放過你,但係唔俾人直接由正門入,要由後門入。
人渣到個後門窄到爆,火警死百幾人個隻。
然之後借D兒去簽單,睇下佢地拍戲。
點知人影都無一隻。
好心你,唔拍就唔好阻住我送貨啦,去死啦,轟爆你啊!蝙蝠俠快D輸俾D奸角。
人渣!!!
|