塚愛哩一套電影好令我期待,一直以黎我對彭氏兄弟拍既戲好有好感。
唔單只咁,我近世覺得stephy開始有進步,比起初初佢拍個套游水電視劇既演技好左好多。
我一向以黎都唔鐘意青春偶像電影,除左林嘉欣,唔係因為佢同哥哥拍過戲我愛烏及屋,係因為佢係異度空間哩套戲裹會做既角色比現得好好,完全演活一個有精神病既人應有既神態。
有無人想睇塚愛啊?
有人問我sony ericson W910i個廣告,王力宏唱個首歌叫咩名。
個名係《不完整的旋律》,幾好聽家。