我想番番去以前。
有好多野我好想同過去既我講。
希望可以將7年以既我救番晒,我人生最黑暗既一年就係小4個年。
好想同佢講要記住佢次演唱會。
同一年前既我講,唔好做個件可能令自已遺憾好奈既事。
但我唔會番去救哥哥,因為救左佢,但佢都係活得咁唔開心,同折磨佢無分別。
I should have told you , but i didn't know how
我真係要同你講,但係…有機會咩?