有一段片我好鐘意睇,
但有一段片,我每次睇完就喊。
就係台灣一個哥哥追思會,個日辛曉琪唱當愛以成往事,
哩首歌真係好適合個個日子,我地既愛變左往事,無得番轉頭。
辛曉琪唱到一半就喊到唱唔到,而且我都跟住一齊喊,
太感觸,太傷情。
今日post住我最鐘意既片先......