之前番左大嶼山睇大戲。(年年都要,無計……)
當然唔係個D鬼節做個D戲,係因為哩個洪聖爺旦。
不過我唔多鐘意睇,年年都係龍貫天。我此終都係唔多鐘意聽大戲。
所以我多數會去玩煙花,但無帶相機,影唔到。
係咁先,訓覺……