太奈無打囉!
多功課,話晒都係剛剛開學,係有D忙。
依家忙緊功課之外,仲忙緊幫DF.5既朋友搞畫據,當然,我係做配樂,因為我比較係哩方面叻D。
我想係到做一個呼籲,今年戲劇學會由我帶,好快就招生。
名額20個,好希望有意既朋友參加,仲有今年將唔會係課外活動時間舉行,會係禮拜六舉行。
希望各位朋友入黎我地既大家庭,我會對你地好好家(個別情況例外)