好奈無打過啦!因為我實在太忙啦!又番左去大嶼山囉!因為個到做大戲我要幫手,當然有咩關於哥哥既活動我都會幫手啦!
係哩到我想同kmb拜個早壽啦,祝佢係月底既生日會開開心心,又祝我自己可以尹到個公仔俾啊思慧!