琴日睇心理醫生黎,因為我番大陸個件事……
歐陽醫生一見到我黎預約,就問我發生咩事,經過佢輪過我之後(輪=盤),佢話我唔洗禁驚,有咩事會幫我,叫我盡量忘記D野,仲話我個性格太樂觀,有咩唔開心既野都收埋係個心裡面,個病既原因就係禁黎啦!
我自已以過來人既身份,我想大家如果有唔開心既野千期唔好收收埋,講出黎會對你有好處,如果無人聽你講,尹我,就算通燒,我都同你傾!
係!我依家要諸錢,我要買哥哥係槍王裡面個支槍做生日禮物,啊榮就十四歲啦!不過好貴,因為絕左版,要2千幾