琴日,因為打聲唔舒服,無打…………去左睇醫生。
今日上堂無野講……
打波,琴日我真係無野好講,D人竟然睇住個波俾人入又MaSk人,所以思慧就錦就入左啦!
思慧好波啊!!!
今日好勁猶其啊叉,勁炒人。
啊叉好波!
好!唔講,無講……
祝2C班贏2E!!!!!!!!!!