今日仲係病緊,不過無發燒,只係喉嚨痛。
踏入哥哥既死記←都係唔識打仲有兩日,今年係我最掛住哥哥既一年,真係唔知點解,可能係近排有好多新聞講哥哥掛…
今日我終於明白咩叫日有所思,夜有所夢。當你成日林住個個人,原來發夢個時係會夢見佢,佢唔係哥哥,事先聲明,唔好話我斷背下。之前我一直同自已講我唔係鐘意佢,原來我真係鐘意佢,至於係邊個我就唔會講,係禁多,我去睇醫生先!
啊!仲有請大家支持哥哥係香港電影金像獎既銀禧最佳男主角,仲有啊梅,佢係女主角!
http://hkfaa.sina.com.hk/