病到七彩,又頭痛又喉嚨痛,又咳,真係……
所以大家見到我今日係戴口罩番家。
中文統測,簡單講宜到跌渣,唔係出釃全部主旨,所以好快做釃,嘩哈哈!
其他唔講,講英文堂,麥啟鋒係到成堂玩電話,而我就囉左側田俾人揭開頂帽個張相,唔係偷影個張,跟住啊麵叫我俾左佢,我咪俾囉!有陣時好同情佢,自已個偶像俾人錦,好無奈,我覺得依家D狗仔隊好狗成日禁樣,好衰,仲影衰釃香港,哥哥復出後亦曾經因為狗仔隊影響,林過又離開娛樂圈,所以我好憎D狗仔隊