今日天氣激好,但係afternoon就熱到死。
今日家政,買一隻80%醇度既朱古力,唔係我琴日請大家食個隻,但一樣苦到爆!所以買左隻爆甜既朱古力中和番,請大家唔好怪我無請你地食,因為同我一組個個on9仔用釃,佢都有病家,仲有Miss叫下流光攪D CREAM,條契弟就叫下流光左右搖禁攪,攪到D CREAM衰釃,仆你個街啊,搞到我地無得用!有陣時真係好唔想同佢一組,但係分組制度好黑暗,無計………
lunch,就係因為個條友攪慢左我地,遲放—所以趕住買飯,但之後叫左下流光幫我買!然後我見KMB,好保護佢舊蛋糕,所以問下佢俾邊個家,佢話俾夏仔,喎!好曖昧、然後夏仔接受左,我同佢講你食完因住肚痛………不過場面甚為感人,祝佢地早日拉埋天窗啦!
唔再寫La,約左班哥迷去海邊做活動,聽日可能見我戴口罩家La,想知聽日先講



|