2008 年 8 月 31 日 星期日  |
| 2008-08-31 |
分類: 未分類 |
lis神ning終於做完啦..
但係仲差個剪報..
唔緊要..
聽日有時間..
聽日做都冇問題..
後日開學!?
其實上年既今日我地要返學..
但係今年唔係..
開學完左之後好似要即刻上全日制..
唉..
中學冇小學咁好架啦.
小學星期五返半就..
中學一至星期五無導修下午荼時段放學..
D科目又多..
小學真係好好好好好好極..
中學就好極有限.
都唔知中學D老師會點..
我果班得一個同我同班..
再加埋6E班一個.
23號..
其實嚴格黎講我係3號/.\(係小學黎講..
因為中學係女仔先男仔後..
小學係分性氏..
唔分男女..
中學就係..
乜我同3號好有緣咩!?
一至四年級都係3號..
五六年級5號-.-
仲好記得當時一,二年班童真既我..(某:幹嘛提起一二年級)
到依家比以前更低B的我..
是沒有變過的..
今日係暑假既最後一日可以訓耐D..
第時中學除左星期五六可以訓耐D其他既時間就要早睡早起..
唔係
仲有公眾假期..
諗起公眾假期就諗起聖誕節..
NO..
中秋節先岩..
今日31號..
暑假既最後後後後一日..
囧..
1個月既暑假過得真係特別快..
可能呢1個月唔係連續假期既關係..
.所以先過得咁快..
唔知中學10月有冇測驗呢..
定係9月就開始考試!?(某:咁勁呀!?)
無可能..
希望考一次試啦(你就想)
囧Orz..
亂打日誌原來可以打到咁多@@
太感動../.\
早睡早起身體不好..
健康強壯更易老..
遲睡早起身體超好..
健康強壯百年不老..
哈哈哈~
|
| 發表時間:2008-08-31 12:40 AM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | ... | 92 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|