Cursor by www.Soup-Faerie.Com
 
2008 年 8 月 31 日  星期日   晴天


2008-08-31 分類: 未分類

lis神ning終於做完啦..

但係仲差個剪報..

唔緊要..

聽日有時間..

聽日做都冇問題..

後日開學!?

其實上年既今日我地要返學..

但係今年唔係..

開學完左之後好似要即刻上全日制..

唉..

中學冇小學咁好架啦.

小學星期五返半就..

中學一至星期五無導修下午荼時段放學..

D科目又多..

小學真係好好好好好好極..

中學就好極有限.

都唔知中學D老師會點..

我果班得一個同我同班..

再加埋6E班一個.

23號..

其實嚴格黎講我係3號/.\(係小學黎講..

因為中學係女仔先男仔後..

小學係分性氏..

唔分男女..

中學就係..

乜我同3號好有緣咩!?

一至四年級都係3號..

五六年級5號-.-

仲好記得當時一,二年班童真既我..(某:幹嘛提起一二年級)

到依家比以前更低B的我..

是沒有變過的..

今日係暑假既最後一日可以訓耐D..

第時中學除左星期五六可以訓耐D其他既時間就要早睡早起..

唔係

仲有公眾假期..

諗起公眾假期就諗起聖誕節..

NO..

中秋節先岩..

今日31號..

暑假既最後後後後一日..

囧..

1個月既暑假過得真係特別快..

可能呢1個月唔係連續假期既關係..

.所以先過得咁快..

唔知中學10月有冇測驗呢..

定係9月就開始考試!?(某:咁勁呀!?)

無可能..

希望考一次試啦(你就想)

囧Orz..

亂打日誌原來可以打到咁多@@

太感動../.\

早睡早起身體不好..

健康強壯更易老..

遲睡早起身體超好..

健康強壯百年不老..

哈哈哈~

發表時間:2008-08-31 12:40 AM  [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


leung916
暱稱: X-Leung
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-12-12
2009-11-28
2009-11-22
2009-11-20
2009-11-15
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客