2008 年 9 月 1 日 星期一  |
| 2008-09-01 |
分類: 未分類 |
今日開學禮..
真係估唔到咁快就開學..
今朝六點半起左身.
7點幾就出左門口..
返到去先7點5..
呆等左好耐..
先有識既人返左黎..
然後就早會..
好似無早會..
直接上課室..
係4樓..
上到課室之後..
老師就派簿..
同埋講下陣間要做咩.
跟住過左無幾耐就小息..
小完息之後..
又上返去..
無幾耐之後..
個副班主任黎左..
佢又同我地講下D乜乜麥麥..
之後再揀臨時班長..
就落去開學禮啦..
落到去買左袋燒賣..
成六舊..
咁岩果陣打鍾..
我以為係小息..
點知係要集隊..
有個老師睇到之後叫我盡快食左佢..
咁我唔理啦..
六舊一下扔落口..
就去集隊..
集完隊之後..
就去左禮堂..
開學禮...
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
完左啦..
然後又講下課外活動..餐單果D野.
最後要上返課堂..
執書包..
閃人..
|
| 發表時間:2008-09-01 01:53 PM [ 訪客留言(25) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | ... | 92 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|