Cursor by www.Soup-Faerie.Com
 
2008 年 9 月 2 日  星期二   晴天


2008-09-02 分類: 未分類

今日係我第一日中學返學..

我用相機去影低每一段記憶..

哈哈哈..

部相機就係個腦啦~

第一日返學就全日制..

真係好煩..

上D堂又鬼咁死無聊..

我都係鍾意上普通話多D..

丫..

仲有就係體育AND專題研習!?唔知..

今日分別上中,英,數,普通話同地理...

中英數都係連堂..

都唔知點解要帶件體育衫返學..

又唔着住返學.

好麻煩..

又要換..

上完堂就要除..(唔知係唔係)..

成身汗叫我地除返,,

仲要換返件校服..

-_-

無導修堂真係慘..

要靠轉堂既小小時間去做功課..

唔打咁多啦..

發表時間:2008-09-02 07:30 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


leung916
暱稱: X-Leung
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-12-12
2009-11-28
2009-11-22
2009-11-20
2009-11-15
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客