2008 年 9 月 2 日 星期二  |
| 2008-09-02 |
分類: 未分類 |
今日係我第一日中學返學..
我用相機去影低每一段記憶..
哈哈哈..
部相機就係個腦啦~
第一日返學就全日制..
真係好煩..
上D堂又鬼咁死無聊..
我都係鍾意上普通話多D..
丫..
仲有就係體育AND專題研習!?唔知..
今日分別上中,英,數,普通話同地理...
中英數都係連堂..
都唔知點解要帶件體育衫返學..
又唔着住返學.
好麻煩..
又要換..
上完堂就要除..(唔知係唔係)..
成身汗叫我地除返,,
仲要換返件校服..
-_-
無導修堂真係慘..
要靠轉堂既小小時間去做功課..
唔打咁多啦..
|
| 發表時間:2008-09-02 07:30 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | ... | 92 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|