Cursor by www.Soup-Faerie.Com
 
2008 年 9 月 4 日  星期四   晴天


2008-09-04 分類: 未分類

今日係返學既第4日..

哈哈哈.

第一堂係專題研習堂-.-

都唔知點解係呢個名..

教我地點登入..

點改密碼..

點入內聯網..

同埋點入去個練習到..

咁就兩堂..

之後小息..

小息完左之後..

就係..

中文堂..

好悶..

教咩朗讀..

又話分為咩一二三四五等級..

然後過左好耐就落堂啦.

之後又小息..

小完息之後就英文堂..

轉左課室上.

都唔知點解要轉課室上..

之後就LUNCH TIME..

食完做功課..

做完就呆係到..

呆左唔知幾多分鍾就GEOGRAPHY~

好悶..

唔係幾鍾意呢科..

又係用英文教..

之後就中史..

好快過D時間.

好鍾意上呢堂..

囧Orz..

返學總係多野打d~

發表時間:2008-09-04 07:36 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


leung916
暱稱: X-Leung
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-12-12
2009-11-28
2009-11-22
2009-11-20
2009-11-15
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客