2008 年 9 月 4 日 星期四  |
| 2008-09-04 |
分類: 未分類 |
今日係返學既第4日..
哈哈哈.
第一堂係專題研習堂-.-
都唔知點解係呢個名..
教我地點登入..
點改密碼..
點入內聯網..
同埋點入去個練習到..
咁就兩堂..
之後小息..
小息完左之後..
就係..
中文堂..
好悶..
教咩朗讀..
又話分為咩一二三四五等級..
然後過左好耐就落堂啦.
之後又小息..
小完息之後就英文堂..
轉左課室上.
都唔知點解要轉課室上..
之後就LUNCH TIME..
食完做功課..
做完就呆係到..
呆左唔知幾多分鍾就GEOGRAPHY~
好悶..
唔係幾鍾意呢科..
又係用英文教..
之後就中史..
好快過D時間.
好鍾意上呢堂..
囧Orz..
返學總係多野打d~
|
| 發表時間:2008-09-04 07:36 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | ... | 92 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|