Cursor by www.Soup-Faerie.Com
 
2008 年 9 月 5 日  星期五   晴天


2008-09-05 分類: 未分類

今日係星期五..

但係唔同既地方係..

小學係返半就..

中學係返全日..

好懷念小學既生活...

今日上完媽S之後就係中S啦..

都幾有趣~

之後小息..

小完息之後就去科學室門口排隊..

但係點知我唔記得帶本長簿..

係課室到.,..

所以我即刻上返課室拎..

但落到去科學室到已經夠鍾啦.

L......

跟住就悶悶咁樣過左兩堂科學..

然後又小息..

小完息之後..

就係VA~

好憎呢科..

我畫畫咁差..

唉..

之後LUNCH~

LUNCH完之後就上ENG..

上完就班務..

放學~

發表時間:2008-09-05 09:28 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


leung916
暱稱: X-Leung
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-12-12
2009-11-28
2009-11-22
2009-11-20
2009-11-15
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客