2008 年 9 月 5 日 星期五  |
| 2008-09-05 |
分類: 未分類 |
今日係星期五..
但係唔同既地方係..
小學係返半就..
中學係返全日..
好懷念小學既生活...
今日上完媽S之後就係中S啦..
都幾有趣~
之後小息..
小完息之後就去科學室門口排隊..
但係點知我唔記得帶本長簿..
係課室到.,..
所以我即刻上返課室拎..
但落到去科學室到已經夠鍾啦.
L......
跟住就悶悶咁樣過左兩堂科學..
然後又小息..
小完息之後..
就係VA~
好憎呢科..
我畫畫咁差..
唉..
之後LUNCH~
LUNCH完之後就上ENG..
上完就班務..
放學~
|
| 發表時間:2008-09-05 09:28 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | ... | 92 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|