Cursor by www.Soup-Faerie.Com
 
2008 年 9 月 3 日  星期三   晴天


2008-09-03 分類: 未分類

點解我地第一日就返全日- -

yytellmey..

不過我最憎既堂係...

數學..

因為佢用英文講~

不過明白左既話會超級易~

今朝上左中文同數學堂之後.

就上PE堂啦~

其實都唔係上..

叫我地揀陸運會D項目..

跟住又叫我地去更衣室擺低D衫..

好麻煩- -

最麻煩係要拎返d衫...

無着過..

揀左3個項目我未參加過~

就係..

4001500跳遠..

你地可能會話我扮勁~

參加完1500都冇氣啦..

仲參加400?

志在參與~

哈哈哈..

散步都得..

唔一定要拎獎.

做運動~~

之後兩堂SCI~

無做實驗

叫我地做工作紙..

咁就兩堂..

然後返上課室食晏~

食完再落去買野食.

就上返去啦~

上多兩堂班主任課.

調左位..

然後就拜拜..

放學返左去小學打籃球..

應該係第一次着住中學校服去打~

小學個禮堂仲未裝修完..

打左兩粒鍾就返屋企啦~

其實我之前打得少既原因唔係因為咩

係因為我無打哂果日所有既野..

姐係例如話..

今日呢係我第一日返中學..

6時30分我就起左身..

跟住6時50分就食早餐..

然後7時15分就返學..

返到學..

我呆等左15分鍾..

之後就XXXXXXXXX

|||||||||||

|||||||||

|||||||||||||

|||||||||||||||||||||

||||||||||||||||

|||||||||||||||||\

|||||||||||||||

|||||||||||\\

|||||||||||||||\

||||||||||||||\

|||||||||||||\

|||||||||||||\\

|||||||||||

然後就放學啦~

咁樣就可以打到好長啦~

哈哈哈~

發表時間:2008-09-03 08:40 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


leung916
暱稱: X-Leung
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-12-12
2009-11-28
2009-11-22
2009-11-20
2009-11-15
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客