2008 年 9 月 3 日 星期三  |
| 2008-09-03 |
分類: 未分類 |
點解我地第一日就返全日- -
yytellmey..
不過我最憎既堂係...
數學..
因為佢用英文講~
不過明白左既話會超級易~
今朝上左中文同數學堂之後.
就上PE堂啦~
其實都唔係上..
叫我地揀陸運會D項目..
跟住又叫我地去更衣室擺低D衫..
好麻煩- -
最麻煩係要拎返d衫...
無着過..
揀左3個項目我未參加過~
就係..
4001500跳遠..
你地可能會話我扮勁~
參加完1500都冇氣啦..
仲參加400?
志在參與~
哈哈哈..
散步都得..
唔一定要拎獎.
做運動~~
之後兩堂SCI~
無做實驗
叫我地做工作紙..
咁就兩堂..
然後返上課室食晏~
食完再落去買野食.
就上返去啦~
上多兩堂班主任課.
調左位..
然後就拜拜..
放學返左去小學打籃球..
應該係第一次着住中學校服去打~
小學個禮堂仲未裝修完..
打左兩粒鍾就返屋企啦~
其實我之前打得少既原因唔係因為咩
係因為我無打哂果日所有既野..
姐係例如話..
今日呢係我第一日返中學..
6時30分我就起左身..
跟住6時50分就食早餐..
然後7時15分就返學..
返到學..
我呆等左15分鍾..
之後就XXXXXXXXX
|||||||||||
|||||||||
|||||||||||||
|||||||||||||||||||||
||||||||||||||||
|||||||||||||||||\
|||||||||||||||
|||||||||||\\
|||||||||||||||\
||||||||||||||\
|||||||||||||\
|||||||||||||\\
|||||||||||
然後就放學啦~
咁樣就可以打到好長啦~
哈哈哈~
|
| 發表時間:2008-09-03 08:40 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | ... | 92 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|