2008 年 9 月 25 日 星期四  |
| 2008-09-25 |
分類: 未分類 |
今日本身以為會紅雨..
點知陽光普照..
唉..
第一,二堂都係PL..
時間過得超快..
又係教WORD AND做練習..
咁就兩堂..
小息..
之後就..
中文..
教朗讀..同埋..
教功課-.-
唔係..
應該話教我地點寫個功課既唔知咩啦..
然後就兩堂..
小息.
英文..
派QUIZ同埋對EGU~
比埋功課就返課室食LUNCH..
食完LUNCH..
紅,黃,綠社要去練啦啦隊.
我地藍社唔洗..
又有得做功課..
正~
然後就GEOG..
又Surprise Quiz..
跟住教NOTES..
然後就中史..
教書..
同埋..
冇啦..
正係教書..
然後放學~
話說我有個同學同我講左一D GAG..
可能你會笑唔出~
1.去肯德基食麥當勞.
2.打999叫外賣~
哈哈哈
|
| 發表時間:2008-09-25 07:44 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | ... | 92 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|