2008 年 9 月 12 日 星期五  |
| 2008-09-12 |
分類: 未分類 |
哈哈哈.(幹嘛哈!?)
今日很無聊的說.
上堂無聊我最憎的.
老師唔搞GAG我都憎的(雖然好多老師都唔搞GAG)
比功課多又憎的.
中史堂..
數學堂..
小息堂..
科學堂..
科學堂..
小息堂..
視藝堂..
視藝堂..
午膳堂..
英文堂..
英文堂..
放學堂..
籃球堂..
完左堂..
搭車堂..
中秋堂..
好快到......
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈(哈那麼多幹嘛.)
|
| 發表時間:2008-09-12 08:20 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ... | 92 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|