2008 年 9 月 10 日 星期三  |
| 2008-09-10 |
分類: 未分類 |
平身不作虧心事,
半夜敲門也不驚.
我諗搞到Qooza咁既人..
佢地半夜敲門應該會驚..
哈哈哈.
今日上PE堂..
個老師好煩.
要我地換完體育衫之後..
出返黎..
過左冇幾耐又要換返校服..
再換返體育衫..
咁就差唔多冇左成堂..
之後跑步跑成堂..
完左.
上SCI.
好悶.
好憎上SCI.
不過有實驗做我就好想上~
然後LUNCH時間.
留係學校食其實有個好處..
就係當你食完飯既時侯..
你有成半粒鍾比你做功課..
超正.
今日又比我做哂d功課..
好正~
原來我有家政堂的.
TL/DT.
果陣時我以為係設計與科技.
但栗來TL係科技與生活(即是家政)
DT就唔知.
打完了.
|
| 發表時間:2008-09-10 04:38 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | ... | 92 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|