Cursor by www.Soup-Faerie.Com
 
2008 年 9 月 10 日  星期三   晴天


2008-09-10 分類: 未分類

平身不作虧心事,

半夜敲門也不驚.

我諗搞到Qooza咁既人..

佢地半夜敲門應該會驚..

哈哈哈.

今日上PE堂..

個老師好煩.

要我地換完體育衫之後..

出返黎..

過左冇幾耐又要換返校服..

再換返體育衫..

咁就差唔多冇左成堂..

之後跑步跑成堂..

完左.

上SCI.

好悶.

好憎上SCI.

不過有實驗做我就好想上~

然後LUNCH時間.

留係學校食其實有個好處..

就係當你食完飯既時侯..

你有成半粒鍾比你做功課..

超正.

今日又比我做哂d功課..

好正~

原來我有家政堂的.

TL/DT.

果陣時我以為係設計與科技.

但栗來TL係科技與生活(即是家政)

DT就唔知.

打完了.

發表時間:2008-09-10 04:38 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


leung916
暱稱: X-Leung
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-12-12
2009-11-28
2009-11-22
2009-11-20
2009-11-15
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客