仲以為今日停課,,
點知唔係,,
反而冇落雨,,
我D推論真係..
今日改左星期一係全校早會,,
朝早上去擺低書包之後,,
就落去排隊,,
講D野好無聊,,
無樣關我事,,
之後完左就上去.
中文堂....
連續兩堂既中文堂比我地做一人一信..
寫信姐,,
好似寫比小學D老師/朋友,,
寫左比小學既老師.
然後好快就過左兩堂啦,,
老師無比功課..
超正~
然後小息,,
之後英文堂,,
轉左課室上.
唔知咩Test..
聽講係計落測驗分到..
幾易-.-
好似個D普通默書咁,
講成段野你寫返落黎,,
讀默...
然後完左個Test之後就自己做自己野,,
哈哈哈,,
又冇功課..
上返去..
趕得切..音樂堂,,
落去二樓,,
冇得唱歌/.\
唔係,,
有,,
唱乜鬼d-r-me-me-唔知咩咩咩,,
同埋教五線譜,,
好快又一堂啦,,
然後又小息,,
之後落去上TL.
好彩交左個POWERPOINT..
冇交要星期三朝早返黎做哂去先可以去CAMP..
教..好似剪布同唔知咩,,
咁就做左成堂,,
之後上去食IUNCH,,
好難食-.-
食完之後無野做..因為冇功課..
數學堂啦~
派CHAPTER 1咩知咩既TEST,
成績,,
「基於安全理由,不可以透露成績。」
然後教改正..
之後再比埋一題功課..
放學啦~
練波~
終於都教練教啦..
但好悶-.-
走下籃,,
運下球,,
閃人-.-
打完啦-.-
|