Cursor by www.Soup-Faerie.Com
 
2008 年 10 月 6 日  星期一   晴天


2008-10-06 分類: 未分類

仲以為今日停課,,

點知唔係,,

反而冇落雨,,

我D推論真係..

今日改左星期一係全校早會,,

朝早上去擺低書包之後,,

就落去排隊,,

講D野好無聊,,

無樣關我事,,

之後完左就上去.

中文堂....

連續兩堂既中文堂比我地做一人一信..

寫信姐,,

好似寫比小學D老師/朋友,,

寫左比小學既老師.

然後好快就過左兩堂啦,,

老師無比功課..

超正~

然後小息,,

之後英文堂,,

轉左課室上.

唔知咩Test..

聽講係計落測驗分到..

幾易-.-

好似個D普通默書咁,

講成段野你寫返落黎,,

讀默...

然後完左個Test之後就自己做自己野,,

哈哈哈,,

又冇功課..

上返去..

趕得切..音樂堂,,

落去二樓,,

冇得唱歌/.\

唔係,,

有,,

唱乜鬼d-r-me-me-唔知咩咩咩,,

同埋教五線譜,,

好快又一堂啦,,

然後又小息,,

之後落去上TL.

好彩交左個POWERPOINT..

冇交要星期三朝早返黎做哂去先可以去CAMP..

教..好似剪布同唔知咩,,

咁就做左成堂,,

之後上去食IUNCH,,

好難食-.-

食完之後無野做..因為冇功課..

數學堂啦~

派CHAPTER 1咩知咩既TEST,

成績,,

「基於安全理由,不可以透露成績。」

然後教改正..

之後再比埋一題功課..

放學啦~

練波~

終於都教練教啦..

但好悶-.-

走下籃,,

運下球,,

閃人-.-

打完啦-.-

發表時間:2008-10-06 09:03 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


leung916
暱稱: X-Leung
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-12-12
2009-11-28
2009-11-22
2009-11-20
2009-11-15
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客