杰之日記
這個係我的Blog,有好多我的心事
leungcheukkt
暱稱: andyleung
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 47
留言總數: 15
今日人氣: 1
累積人氣: 2421
2008 年 2 月 29 日  星期五   晴天


                                             2008-2-29 分類: 未分類

 

今日我第一次煮早餐,

辣襯隻手指 =[....

 

今日係最後一日 o既福音週.......

Mr. Yang cRY````

太感動!!.....???

吾覺囉....~~~

仲覺得有D悶添.

 

今日Mr.Yang話L.S.課,

一定要o羅8分以上......

點知老師比7.9分 ==''''

搞到又遲左放。。。。。

 

好少功課呀 =]

超正!!!!!!

番屋企之前已經做完lu,,

大把時間玩啦.....

~~天日見啦~~

 

發表時間:2008-03-05 06:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 2 月 26 日  星期二   晴天


                                             好想福音週快D過!!! 分類: 未分類

 

今日翻學個陣,,

見到曹雞批......=]]

佢好似係SPORTS DAY咁```

 

今日bible課,

朱美美博士狸左我地班講廢話。

悶到嘔''' =[

大把人發白日夢。。。。。

想福音週快D過!!!!!! ><

仲未做功課呀>>>

88

發表時間:2008-03-05 06:16 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 2 月 25 日  星期一   晴天


                                             2008-02-25 分類: 未分類

Lee個星期係福音週,

日日係到唱歌仔 =[

最悶係聽朱美美博士講故仔'''...

 

第一課----bible...

悶到爆''''

最憎''bible''~~~~~>hate<

今日中文統測,

吾算太難...

發表時間:2008-02-26 05:36 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]